Gå til innhold

Selges:Opel Astra G.1.6i 98 mod

Ranger emnet

Skodaturbo

Anbefalte innlegg

tn_Ny%20vasket.jpg

tn_Skoda+Opel%20006_2.jpg

tn_Skoda+Opel%20007_1.jpg

Har en veldig grei bil til salgs..

En opel Astra G,98 modell.1.6i sport..Er rød,med 5 seter og 5 dører..Gjort noe smått med bilen,er kjerringa som har brukt den hele tiden..Så andre lykter foran,bak og senket med fjører.

Gått 250 000 km snart,men er velholdt.Reg reim og full service ble tatt på 240 000,hos snapdrive Jessheim.Nye bremser foran og bak på 220 000 km,og er like gode ennå.Nytt batteri i år.Noe rust er det,men ikke noe farlig.Begynt litt i hjul buene bak,ikke gjennom spist.Men lakken har flasset av.Veldig lite steinsprut på bilen.Interiøret er pent uten hull og div.

Nye pigg fritt vinter hjul i fjor,gode dekk..På 15 tommer alu..17 tommer krom felger med gode sommer dekk,noe skrammer og hakk på felga..Men rette og uten risting.

Har vært i mitt eie siden 180 000 km.

Kan nevne noe utstyr på den:

Hengefeste,el ruter foran,sentrallås med f.kontroll på nøkkel,soltak,airbags foran og i sidestolene,servo,5 gir,orginale sports stoler med god støtte,hvite skiver i intrument panel..Greit annlegg,med rockford komp sett foran(på egen forsterker)ny god sony spiller for 4 mnd siden.

Eu-ok til Juli 2010,trur jeg det var..

Jævlig god bil å kjøre,lite bensin drikker den å..Men må selge den,har litt for mange biler og litt for mange regninger å betale.

Vil gjerne ha 20 000-, for den,er prutbart seff..

Kontakt meg gjerne på mobil nr:94169219,gjerne melleom 0800 1600.Da dette er min jobb mobil,legger den fra meg når jeg har kommet meg hjem.

Mvh J.G

Endret av Skodaturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider