mliland Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hey jeg har noen problemmer med jetta`en min. girkasse har klikka litt. problemet er at førstegir ikke fungerer. jeg får satt spaken i første men den hopper bare ut igjen. er det noen som har peiling på girkasser? jeg har ikke lyst til å kjøre uten første gir altfor lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 spark giret i første ;) sett den i de andre gira litt først , rør litt rundt der og prøv 1 igjen, eller så tar du ut clutchen igjen og prøver igjen..jeg aner egentlig ikke..Vært borti det samme..Men funka da :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hmmm sikkert fucka girkasse det der.. kjøp delebil og flytt over :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 jeg har hatt problemer med den tidligere. da fikk jeg den inn i første etter å dytta litt på spaken. men denne gangen tror jeg girkassa er fucka. jeg må nok bytte den. men det kan også hende at det kun er overføringen som er ødelagt. jeg får se litt på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Giroverføringer pleier å bli litt slitt om den har gått noen mil... Prøv å bytt de med noen som er bedre.. Kan hende du ikke får den skikkelig i gir pga slitte overføringer og at den dermed hopper ut....... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 jeg får prøve det. men vet du hvor mye det koster å fikse det selv? håper ikke det er dyrt, hakke så mye penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by mliland jeg får prøve det. men vet du hvor mye det koster å fikse det selv? håper ikke det er dyrt, hakke så mye penger Får tak i mye på høgger'n for et par hundre kroner... Det er de som er nærmest girkassa som blir slitt... Mye stag å sånn... Se over først om det er slark i overføringene.... Er mulig å fikse det uten "nye" deler men blir litt køddete.... Lykke t! :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 har noen girkasser til overs dersom den er "fucka" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ikke finn på høggeren. Gå å kjøp dem rett fra vw forhandler, det gjorde jeg, koster 20 kr pr stk. max, noe som vil si et par hundrelapper for å skifte alt, og det blir en verden i forskjell, mye bedre! Har en 4 trinns kasse fra en golf 2 1,6 gasser, dersom det kan være av interesse. Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jeg får dra på møller en dag å spørre litt. hvis ikke så får jeg finne på noe annet. jeg tror nok jeg skal klare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg