volvo-r-sport Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Hej! Vet at dette er fulstendig feil forum å poste i, men vi prøver: Har en hauggammal cherry stående, tror det er rundt 78 mod. 5dørs hatchback km stand rett over 100K. Bilen ble skadet på slutten av 80 tallet, deler kjøpt inn og etter det har den stått lagret inne. Ikke noe rust som jeg har sett og alle delene skal finnes. Aldri sett maken til dette karosseriet... Er det noen som er aktuelt for folk eller er det bare for meg å kjøre rett på skroten med den? Jeg har ikke tid til å gjøre noe med den og trenger plassen. Tenkte å høre siden det sikkert er få igjen av disse. Hvis noen mener den er verneverdig så samler jeg alle delene og legger den for salg... Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Den er jo veteran,så det skader absolutt ikke å prøve! Dette er jo en sjelden bil nå... bilder hjelper! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Legg ut på Nissan forumet http://www.nccn.no/forum/. Garantert noen som er interessert der. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg