Gå til innhold

Vil ha mer lyd i bagasjerommet!

Ranger emnet


SStrand

Anbefalte innlegg

Bilen er en ford mondeo stasjondsvogn 1999 mod.

Nå har jeg en ADS p700.1 forsterker med en 12" pioneer 3000w sub i 35liter lukka kasse. Vil ha mer lyd:)

Hva kan jeg gjøre for å få mer lyd derfra?

Tenkte å ha en flat planke som jeg legger på tvers over listene med 2 kasser med 6*9 i? Åssen vil dette funke? Hvilke merke skal det være?

En 4 kanal Blaupunkt, skal dra dette :)

 

Her er en tegning åssen jeg har tenkt det :) ( ikke proft )

tegning.jpg

- Mercedes S210 e220 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytter ikke og bare lage et hull i den lukka kassa og stappe i et rør... du trenger en ny kasse med andre mål.... sleng et par 6 1/2" i dørene forran pluss et par tweetere på dasjen.... mere trenger du egentlig ikke... 6*9 er egentlig bæs...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytter ikke og bare lage et hull i den lukka kassa og stappe i et rør... du trenger en ny kasse med andre mål.... sleng et par 6 1/2" i dørene forran pluss et par tweetere på dasjen.... mere trenger du egentlig ikke... 6*9 er egentlig bæs...

 

hvilken kasse? link? :)

Passer det rett inn i 6*8 hullet? eller må jeg ha adapter ring?

Åkei :) Takk for svar!

- Mercedes S210 e220 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ha adapter for å få inn 6,5" foran.... og hvis du er lur da, så kjøper du IKKE rockford ;)

Løsningen med hjemmelaget "hatthylle" er ingen god idè, for suben vil påvirke 6x9" høyttalerene dine. Skal du på død og liv ha noe baki, så lag kasser til dem.

 

Åkei. :) hvor får man tak i det?

Neinei, det skjønner jeg. Er en stund siden jeg kjøpte de rockford høytalerene. å vis jeg skulle kjøpt i dag så hadde det IKKE blitt rockford:)

Jeg driter i 6*9 og heller koster på fremme:)

Men hvilke 6,5" høytalere?:)

- Mercedes S210 e220 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du FLOTT LYD!! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6914&katid=649&mid=m436&id=&vn=736&pk=6914

 

kurrant porta kasse: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=539&katid=85&mid=m436&id=&vn=736

 

 

jeg ville anbefalt å fått noen til og bygge en...men vist du ikke har mulighet, så er denne helt kurrant..

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår