StianØverland Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 om noen ønsker å bytte i noe annet spesielt ? begynner å bli lite av 4dørs saloon taunus nå :) det bilen trenger for å bli strøken er noen nye stoler og få trekt om baksetet. dette skal jeg gjøre selv hvis ingen er intressert :) har også 4 stk 13*7 chromespoke med vinter eller sommerhjul som settes på i romjula :) den har gått rett i underkant av 300.000 men er usikker på om det er orginalmotor eller ikke så vil ikke se dette som ett reelt tall. det som er intr. i innbytte er bakhjulstrekk eller 4x4, lite rust, trenger ikke være fin lakk. men MÅ HA SKILTER veldig interesant: manta A, ascona A, 142, 240v8 eller noe annet morro :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 var dårlig med respons her syns jeg.. Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zektion Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hadde den vært nærmere sku je byttet den i vannscooteren min ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Hadde den vært nærmere sku je byttet den i vannscooteren min ;D hva skal jeg med en vannscooter :P ? Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zektion Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Morsomt da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimrogse Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 hva med en opel ascona c berlina ? ganske pen bil men noe små fikks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 få ut bilder av bilene dere vil bytte i vel?! hater tråder uten bilder av bilen det er snakk om:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 tjah, den der + 70.000kr fra deg kan vi bytte med en impreza gt? ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei:) Har en 73mod Volvo 142 som skal selges/ byttes, Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pehal Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hadde den vært nærmere sku je byttet den i vannscooteren min ;D Hei! Kunne du vert intressert i og bytte vannscooteren i en crosser? Hva er tlf nummeret ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Gamle Taunusèn min det... Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Solgt? Har en BMW 735IA med skilter og års.avg. betalt. ikke EU godkjent... Noe montering av dørtrekk... og automat kassa er ikke helt bra. Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg