Devil3344 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Jeg har kjøpt meg en Worldtech wt 8488 spiller brukt, men det fulgte ikke med noen kabler, noen som veit hvor jeg kan få tak i den? er snakk om den kabelen som går fra spilleren, 16 pin..men de jeg har finni har hvert for smale håper noen kan hjelpe meg, savner musikk i bilen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Kjøp aldri ein spiller som mangler ledningene! Kvifor skal du bruke tid på å prøve å få tak i nokre ledninger som selger ikkje klarer å levere med. Lever spiller tilbake og få pengene igjen. Og so kjøper du ein spiller der ledningene følger med. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Ja, også kjøper du deg en spiller som varer litt mere enn 14 dager, og som spiller lyd som du faktisk kan kjenne igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Om du har fått denne spilleren til så lav pris at det kan kalles et godt kjøp, må du regne med at denne kabelen koster mer enn du betalte for spilleren. OM du i det hele tatt lykkes med å få fatt i den. todleif ga deg egentlig et godt råd, gå tilbake til selgeren og få igjen penga dine, en enkel spiller fra et anerkjent merke er ikke så dyr at du ikke kan klare å skrape sammen de kronene den koster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg