Gå til innhold

Devil3344

Bruker
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Devil3344

  • Bursdag 12/24/1991

Contact Methods

  • Bosted
    Tønsberg

Devil3344's Achievements

  1. Har tenkt litt, og funnet noen deler jeg ikke trenger lengre. Panser, så og si strøkent. bagasjeluke (sedan) så og si strøkent, men deffekt lås. har vært innbrudd. framseter. 2x bakdører, vs. går heisen opp og ned, men vinduet flytter seg ikke. kan ha hoppa av bare. hs. har jeg ikke testa. aldri brukt dørene selv. fikk de av en kompis. baklykt -88, usikker på side. 4 stk 17" felger med to veldig bra dekk, Good year piggfrie kjørt på i toppen 1.5 månede og to dårlig, men fullt kjørbare. kommer flere bilder ettervært. Kom med bud, kan også bytte i 17" felger som er til volvo 740. Kontakt informasjon: Tlf:93070933, ikke så farlig når dere ringer er stort sett oppe Email/msn: Steinar_700@hotmail.com. :volvsmile
  2. Var ute og kjørte langtur med golfen tel mutter, og plutselig forsvant nærlyset. dette var seint på kvelden, så skvatt, for det skulle jo ikke skje:P så fortsatte kjøreturen med fulltlys istede. også blenda jeg ned når jeg møtte en bil i rein refleks, og da var lyset tilbake igjen, men nå har det slåkna for godt tror jeg forslag til hva det kan være?
  3. ja, bruker ca 1.5 liter i måneden, men nappa av oljedampen fra luftfiltret, og lot den gå ut under bilen, og tetta vakumslangen, og stakk på etterkontroll, og da hadde den detti fra 5-6 til 0.1, så fikk det godkjent, så nå er det problemet ute av verden
  4. "Må" borre uansett, kan jo så klart hone opp bare, men når jeg først må bytte stempler osv tenkte jeg at jeg kunne borre opp når jeg likevel har tilgang til og gjøre det
  5. har fått stilt blandinga riktig, tetta litt falskluft, og da nærmer den seg 5, også hadde jeg en kar fra lokale volvo verkstede til og kikke på den, og han sa at stemplene/stempelringene var for slitt
  6. Jeg hadde bilen på EU kontroll for ca 1 uke sia, og da klaga de litt på co utslippet..den var på 9.99...kan det være kaldstarten som har hengt seg opp? er åpen for andre forslag, har sjekket at luftmasse/mengde måleren er intakt, og jeg er ganske sikker på at lambdan er intakt..den bruker litt over liter'n på mila.. snakk om en b230F om jeg ikke husker feilxD
  7. Om jeg borrer opp den vanlige F motor'n, til 2.5 liter, bytter stempler og veiv, mye må jeg regne med og koste på bortsett fra det? dyser osv? og hvilken effekt kan jeg regne med og få?
  8. jeg har en 740 gl, 84 modell, men etter at eksosen knakk av, rett etter første lyddempern, har den gått mye bedre, og når jeg kikka inn i lyddempern rett før bakakslingen var den potte tett, fullt av sånne sot klomper...ere mulig og få rensa den på noe vis? hele nedi litt bensin og la det trekke inn og så tenne på? ps, IKKE god økonomi...så blir ikke aktuelt og kjøpe ny...
  9. du har ikke en fordeler til 84 740? den som fordelern sitter foran på sia motorn:)
  10. fjære mot motoren?:S hvilken nål? den eneste jeg har sett står rett opp og ned:P utdyp det litt^^ Edit: Om den lekker luft rundt kanten går det vel an og ha på ett tynt lag med pakningsstoff ellernoe sånnt? bare passe på at det ikke detter nedi
  11. problem løst, måtte nesten ta ut membran i 2 deler+ at pakninga på "båndkaret" lekker så da blir det en tur til biltema i mårra og handle pakninger osv:P :volvopower:
  12. har du bilder/video/guide til hvordan det gjøres?:) er ikke helt dum innen motor, men har aldri hvert borti gasser på bil, men på moped har jeg sitti noen timer:P
  13. er en 84 modell, mulig og overhale gasser'n selv? og nå har det begynnt og komme ett problem til, hender at den ikke vil bli med på og komme over 3-4k omdreininger...kjennes ut som den sperrer
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår