Mering90 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan rettlede meg på min nye skade som har dukket opp på min audi a4 2005.5! Bilen bråker utrolig mye på maks dreiemoment når jeg gasser. Det kommer fra venstre fremhjul tror jeg, nesten som om det skulle være en stein i bremseskiva eller lignende. Det er ingen forskjell på kjøreegenskaper eller lignende, men en utrolig høy og "klakkende" lyd når jeg gasser på. Lyden kommer også mye høyere når jeg svinger til venstre og lignende. Er usikker på hva det kan være. Oppførsel: Har kjørt litt hardt så det kan kanskje være drivleddet? Jeg var også uheldig å ta nedi på en grusvei her om dagen.. smalt ganske bra! Noe som kanskje har utviklet seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Kan høres ut som drivledd eller hjullager. Disse bilene er ikke akkurat kjent for å ha skuddsikker forstilling :P Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 (endret) Siden klakke lyden også kommer fram når du gir på vil jeg si nesten helt sikkert at det er drivknuten som er gåen. Hadde akkurat samme symptomene på min Audi 80, og der var det drivknuten som var gåen. Du bør i alle fall ikke kjøre lenge med problemet! Endret Desember 25, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Vil si at jeg er rimelig sikker på at det er enten ytre- eller indre drivleddet. Hadde iallefall samme symptomene på B5en min, og da var begge to gått. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 somregel er det ytre sóm går :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg