Gå til innhold

Audi 80 Sedan Stereo

Ranger emnet


DamagedMGS

Anbefalte innlegg

Hallå, lurer litt på om jeg kommer til å ha en sjangs i DB drag.

 

bass

 

Stiller isåfall med 2 MTX "minijackhammer" 10" med en MTX Thunder forsterker på 2x 400 RMS i 4 ohm,

 

bak

 

FOCAL 130KRC 5,25" Coaxial på 4ohm 70 RMS, FOCAL 165KRXS Slim 6,5" Komponentsett på 4ohm 60 RMS med en FOCAL SOLID 4 black forsterker på 4x80 RMS i 4ohm,

 

front

 

FOCAL 165KRX2 6,5" komponentsett på 100 RMS 2ohm med en FOCAL SOLID 2 black forsterker på 2x 120RMS i 2ohm,

 

front

 

FOCAL 100CVX coaxial 4" på 40RMS 2 ohm og rockford fosgate T1 tweetere på 100 RMS med en FOCAL SOLID 4 black forsterker på 4x 120 RMS i 2 ohm

 

 

Det er jo noen tusenlapper men har det noen sjangse i DB drag?

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å bli med det så finner du det jo ut.... ser ut som du stiller i Street A eller i Ministreet 2 som du kan lese om her:

http://lydtrykk.no/regler/Regler%20f...i%20Street.pdf

 

ministreet 2 er ny for året. Tror du må ha litt mer pulver i ampen skal du ha noe å gjøre i Street A gitt. eller så kan du jo alltids konkurrere i bassrace

Team Re-Loud Stian

NM mester 2008 Street A 155,5 dB

2010..sannsynligvis Street A

B2, Atomic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hører det med at en 90-modell Audi 80 ikke er den beste bilen å få høyt basstrykk i. Litt ettersom hvordan du bygger det selvfølgelig. Men på disse bilene sitter bensintanken mellom bakseterygg og baggasjerom, og under hattehylla er det ei ganske tjukk blikkplate.

Men stereo må man ha uansett. Bygg deg ferdig, og prøv deg på DB-drag. Det viktigste er ikke å vinne, men å delta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veit, det er litt teit bagajerom, vurderte å flytte tanken osv. men ville heller ha forsterkere i gulvet. Men har to ganske feite bassporter tvers igjennom hele hattehylledriten da. håper det kommer til å hjelpe en del, kjører en liten tett kasse på ca 22 litr + en åpen på noen og 40:)

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, men du har skipose åpning? dvs. at du har et hull igjenom tanken eller noe. det har ikke jeg, har ikke åpning i baksetet ikke noe åpning gjennom tanken. Du har kanskje den plast tanken også? Jeg har en hel 70 liters stål tank som ligger tett inn til seteryggen uten plass til noe spesielt..

 

Men uansett var jo genial måte å gjøre det på.

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enten 70 eller 80 liters metaltank,det er laget utsparing i tanken for skiposen.

 

ser det ikke så godt,men du ser at det er laget plass for skiposen mitt på tanken:

DSC00064.jpg

 

jeg vurderte selv og montere en tank fra en gammel opel kadett,for den skulle ha fått plass stående på siden.

 

men droppet det,da det hadde blitt for mye jobb.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår