Kjell190 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Fet tråd:D Gleder meg til og få se mere bilder og oppdateringer:D følger med! stå på:D Siter So i parallel double park that motherfucker sideways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Blir bra dette her! Artig å følge med på! Tråden er ikke død, er bare mange som meg her; kun leser og ikke kommenterer! slenger meg på den jeg også! er ofte innom å ser om du har kommet med noen oppdateringer, men sjelden jeg kommenterer. du gjør en god jobb! stå på!:) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 hei jeg har ryddet et nedlagt opel verksted og fikk ta med meg det jeg ville ha. dette begynner å bli ganske så sjeldent!! det var det jeg fikk med meg i bilen i dag. i mårgen skal jeg ta med meg henger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 takk for komentarer folkens. morro å kom inni tråden å lese noe og. jeg har lite prosjekter om dagen men det endrer seg straks!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg venter i spenning:) blir inspirert av denne tråden gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Får jo arbeidslyst av og se og lese dette. Bra arbeid du gjør:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Kult å se at stadig flere tar utgangspunkt i sierra stasjonsvogn:) drit kult gutt! Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcossi Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Bli rått. Detta va gutten som konne sveisa. Mesunne deg å dine evna. Stå på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 hvordan blir går det med sierraen? synes det er en stund siden det har vært noe nytt på den?:P Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 vi vill ha mer om sierran Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Det vil vi! :P Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte2k Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Nå må du snart få gjort noe med sierraen også, du var så godt i gang :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 hær er en oppdatering. redd noen av dere blir skuffet men skal gjøre det godt igjen. turboen ble montert dobbelt opp med forsterket pakkning og lav komp stempel. innsuget fikk 5 dyser ekstra og ferdig montert sierran gikk fint ble benket og mapet på andre siden av lande grensen til 220hk og 300 nm. kjørte bilen farm og tilbake feil fritt. hadde bilen en uke så kom svigerfar med et gått bud og bilen ble solgt. sorry for lite oppdatering i tråden har ikke hatt nettverk. grunnen til få bilder er at noen. sigøner jevler har knust verksted døra mi og stjært. digitalkamera og et kemppi 2500 tig apparat til 42.000 og mye værktøy til og med en liten tivoli radio noen som har tips? hadde ikke dette skjedd hadde sierran enda vært i mitt eie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 hei jeg skal kjøpe ny bil som og blir prosjekt i denne tråden. helst stasjonsvongn med plass til barevongn. så kjeringa blir fornøyd. vil prøve noe annet en sierra. kom med tips om go bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Opel Omega :) Veldig god plass i dei bilene vist man velger stv. Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg