Lasse_GT Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 er jo mulig å få en rusten og stygg 240 turbo bil for 5000 i sverige da, så det skulle ikke være no problem, eller så får man bare få selgeren til å skrive 5000:)... er det samma system som i Norge det med årsavgift/vegavgift, det jeg tenker på er hvis jeg kjøper en bil med skilter, vil årsavgiften da bli sendt til eieren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 kjør bilen opp på en henger, kapp den i to og ta den inn i norge som skrap! slipper vel greit unna da? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by kroffer kjør bilen opp på en henger, kapp den i to og ta den inn i norge som skrap! slipper vel greit unna da? Trenger ikke å kappes, de reglene ble forandret for et par år siden. Originally posted by Lasse_GT er det samma system som i Norge det med årsavgift/vegavgift, det jeg tenker på er hvis jeg kjøper en bil med skilter, vil årsavgiften da bli sendt til eieren da? Ingenting å tenke på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Du må enten ha prøveskilt eller bilhenger. Du kan jo selvfølgelig ta sjansen på å kjøre den over grensa og hjem til deg, evt få han du kjøper den av til å gjøre det. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Har tenkt på akkuratt samma greia, og lurer på om noen har noen sider hvor det selges brukte motorer/ volvoer i sverige? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by LoW RiDeR Har tenkt på akkuratt samma greia, og lurer på om noen har noen sider hvor det selges brukte motorer/ volvoer i sverige? sjekk det første innlegge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg