joachimberntsen Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hei håper noen der ute kan hjelpe meg litt. Startet bilen i går for å få den varm og etter 20 sek så begynner motor lampen å lyse og bilen begynner å fuske. Jeg kunne i går kjøre bilen rundt men den gikk ikke som den skulle på høyt turtall. Når jeg skulle starte bilen i dag så sto den å gikk i kanskje 30 sek så stoppet den! Er det noen som vet hva som er galt.? Håper noen kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Ingen vet hva dette er, kan kun komme med gjettninger. Dra innom BMW verksted å få lest av feilmld, så får du svar. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Trenger ikke kjøre på et BMW verksted heller.mange andre som har utstyr og nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg