Gå til innhold

Saab legges nå ned.

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Synd for et så bra bilmerke.. bra med historie i bilene var det også..

 

Jeg syns dette var trist, har hatt bare en Saab 900 16v turbo og ingen spesielt forhold i grunn, men de nye var MEGET fine til å være nye biler..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd, men ærlig talt så var det vel ikke all verdens saab igjen heller.

Men vil ikke overraske meg om Saab våkner til live igjen, mange ihuga entusiaster, tror de kunne kommet seg igjen om de fikk drive like særegent som de var.

Men dette er ikke tida, noen år kanskje.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab har vært døde lenge.. Jeg bare digger hvor gammel 9-5 så ut på slutten, og det var ikke rart heller:

saab_9_5.jpg

 

Nå skulle de vel komme med en ny en og det er jo synd at den aldri får se dagens lys (?), men uansett..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en Saab her forrige mnd og må si bilen var overraskende god å kjøre!

2008 mod 9.3 Vector stv om jeg ikke husker feil, 150hk diesel.

 

Kanskje mulighet å gjøre et kupp på nye Saab nå da, blir vanskelig å selge biler når merket legges ned :p

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår