Gå til innhold

Aksel: VW Golf Gti 1983

Ranger emnet


Aksel

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ta av meg hatten for dette, hva ei skikelig stor renovering av en kjempe bil som har mye bra historie bak seg. gler meg til og se fortsetelsen

 

Takk for det :)

Den skiller seg litt ut fra de andre prosjektene her.. Blir nok bra til våren med godfelgene på!

 

 

Mange måneder siden jeg har sittet og kost meg så mye av en prosjekttråd som jeg gjorde nå, av denne! Superbra arbeid!

Perfekt med alle bildene og kommentarene.

 

Fikk lyst på mitt eget lille prosjekt nå, jeg :)

 

Tusen takk! Viktig å ha en godt detaljert tråd ja :)

Bare å kjøre på, er morro å bygge bil.. Og det er så verdt det å starte opp å kjøre en bil du selv har gjort det meste på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt for godt pågangsmot og en lekker bil i resultat. Kjekt å se en klassiker bli gjenopplivet på den måten :)

 

Takk takk! Den har en del historie som jeg har sporet opp også. Hatt ca 10 registrerte eiere derav hotelldirektør, bankdirektør, politiker.. Ble avskiltet i 1999 og har ikke vært på veien igjen før nå! Morro med en bil med sjel og liv i! Den måtte selvfølgelig holdes nogenlunde orginal i utseende, ikke noe 90 fangere og angeleyes her ;P

 

 

 

For en rå bil! Fantastisk prosjekt og. Kunne ønske jeg hadde kunnskap og penger til å gjøre noe liknende.. :)

 

Hadde ingen av delene når jeg startet jeg, så intet er umulig! Kunne selvsagt skru litt men men hadde ikke noe kjennskap til vw fra før. Er bare å sette i gang :)

 

Kjempefin bil!:) Veldig bra tråd også.. Kost meg gjennom hele nå:)

 

Takk for det, hyggelig at folk liker bilden og tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår