hodniss Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hei, Jeg har problemer med cd-spilleren min som skrur seg av og på (omstart/restart) hver gang jeg: - bremser - rygger - blinker - dimmer osv... Med andre ord gjør noe som helst. Er det mest sannsynlig jordfeil på cd-spilleren eller kan det være jordfeil eller annet sted? Det elektriske fungerer ellers bra. Takker for hjelp! /Gjerund Siter 1966 Ford Cortina mk1 1986 Volvo 240 2002 Ford Focus stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har du ikkje lagt opp egne ledninger til cd spilleren, men bruker dei originale, so legg opp nye ledninger Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har du noe form for styring av spilleren noe andre steder en på selve head uniten? Ellers ville jeg gjort det Todleif sa, om alt annet funker så ville jeg ikke tru at du har noe jordingsfeil. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodniss Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Takk for svar! Den er koblet på det orginale ledningsnettet på 240'n. Der er en gul ledning med konstant spenning og en rød ledning som følger tenningen. Har kjørt litt med spilleren avskrudd, ser da at "standby lyset" kommer og går litt. Siter 1966 Ford Cortina mk1 1986 Volvo 240 2002 Ford Focus stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg