s1m3n Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei. Holder på å montere lys på en Ford Mondeo, men plages med å finne feste til lysene. Er det noen som har en god løsning på dette? Har prøvd skilt plate, men lysene kommer for langt fram og står utsatt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 på min (mk2 mondeo) så kjøpte jeg noen fester fra Hella. Dem er litt kranglete å få festet pga trangt om plassen, men med litt tålmodighet gikk det fint. Er festet i chassiet bak støtfangeren (fremfor radiatoren) og kommer ut under grillen... Det er ei vis monteringsnvisning levert med dem, som er grei å følge. Kan du skifte dekk selv, burde du greie dette også ;) Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 hvilken mondeo har du? har en mk2 og ville ikke ha ekstralys stående "utforbi" grillen. så jeg kappet innmaten i grillen, sparkla, lakkerte og monterte netting i grillen. så satt jeg noen små nusselige ekstralys mellom grill og radiator. måtte dog laga meg festeplate selv. er veldig fornøyd med resultatet men det var en del arbeid. håper bildet fungerer.. første gang jeg prøver.. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg har montert på skiltplate, dette fungere helt greit, men en må vaske lykteglassende en gang innimellom når en kjører på det salta østfoldveiene angry2 Men jeg har ikke opplevd noen problemer med at de sitter 10cm lenger ut en selve fangere ennå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimrodh Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 ikke tilfeldigvis noen som veit hvilke ledninger jeg skal koble meg på via for og montere 1000 metere på en transit 07? langlys og parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg