Gå til innhold

Audi A4 turbo, hvilke erfaring har dere om denne bilen?

Ranger emnet


soundstyle88

Anbefalte innlegg

Har blitt Audi fan, og kommer nok til å gå til innkjøp av en Audi A4 turbo,om jeg blir fornøyd med en som jeg skal se på snart. Men før jeg gjør det, så vil jeg ha tilbakemeldinger fra dere som har erfaring/eier en slik bil:

 

1) Hvordan er komfort, fraværende av veistøy og vindstøy for denne bilen?

skala (1-10), hvor 1 er bra, 10 er dårlig.

 

2) Er bilen noe sportslig om jeg senker den osv, liksom ikke en familiebil med dårlig "handling"?

 

3) Hvordan er kvaliteten på disse bilene, er det dyre slitedeler og ryker ting fort?

 

4) Turboen på 150hk, når må den byttes ut, og vi man ved chipp merke noe særlig bedre drag på denne bilen?

 

Tusen takk for svar og erfaring :D

http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min A4 er senketsettet skrudd helt ned, 1 cm klaring under.. og de som har kjørt den sier at de aldri har kjørt en så senket bil med så god komfort ;)

 

Og er det quattro du skal kjøpe deg så blir den sportslig vist du senker !

Og om du chipper med Org K03 turbo så vil du merke ufattelig stor forskjell på draget! Men selfølgelig vist du bytter turbo og software +++ så vil den gå sinsykt mye bedre ;)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cobra senkefjærer 35/40mm, er det å annbefale, :D

Spør du meg blir det ikke særlig bra..iallefall ikke foran.

Gå for justerbart først som sist, så kan du stille bilen til den høyden eller stuket du liker best :)

 

Bilen min er senka 55/40. Jeg synes det er for høyt, så det blir mest sannsynlig justerbart på meg etterhvert. Derimot er det veldig digg å kjøre med, for du kan kjøre "over alt" ettersom bilen ikke er lavere.

 

Edit: Ellers er mine erfaringer med a4 tq gode. Som mange sier er forstillinga et svakt ledd, men heller ikke den er sååå ille som mange ska ha det til. Du får jo forsterka bærearmer til en grei pris.

Har du råd så kjøper du deg S4 ;) Chip i denne bilen(1.8 Turbo) med quattro i tillegg river ikke akkurat skinnet av pølsa.

 

Noskilt.jpg

 

sladdaskilt4.jpg

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en fin stasjonsvogn med s4 front-ny turbo-ny clutch-nye motorfester-regreim byttet nettop. faceliftlamper. chip. proffsota ruter som jeg muligens skal selge om du er intr

 

Hei, skulle gjerne ha sett på din, men kjøpte akkuratt idag er A4 turbo. Måtte bare ha den bilen når jeg testa den, utrolig pen og deilig bil :D

http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår