Gå til innhold

Mercedes Vito 110D Anlegg slutter å Spille.

Ranger emnet


Proxer

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

Om jeg feil poster gjør noe annet galt med denne posten må jeg beklager ny her.

 

Men til problemet mitt. jeg spiller musikk, og etter en liten stund slutter alle høtalerene og spille. Bassen og Front høyatalerene.

 

Utstyr :

 

Spiller : Pioneer 5100 Helt ny

Bass: 12" Pioneer( beklager at jeg ikke vet mere om den. relativt ny modell) Kjøpt for 2 uker siden brand new.

Forsterker: MTX 500W

Front Høytalere: MTX 4" om jeg husker rett.

 

Alle delene er så og si nye bare hatt de i 2/3 uker.

 

jeg har en Kondensator på 1 farhad liggendes, men det jeg lurer på er om det kan hjelpe og koble den til ?

 

Beklager for veldig rotete post og lite information.

 

Takker for alle svar

 

Mvh proxer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet! birthday

 

Spilleren fortsetter å spille CD som før allikavel, selvom lyden blir borte?

Forsterkeren er kun til subwooferen?

 

Kondensatoren hjelper ikke her med noe. Først må anlegget spille stabilt som det er.

 

Yes Forsterkeren går bare til Subwooferen. Nå skal det sies at jeg spiller gjennon Iphonen med Usb kabel. altså Iphonen koblet til spilleren. Når jeg tenker meg om har jeg ikke spillt med CD på en stund men samme skjedde da. Glemt om CD'en fortsatte og spille. Skal testes imorra etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var egentlig bare om spilleren også ble mørklagt, eller om den ikke merket at noe skjedde med lyden. Siden fronthøyttalerne drives av spilleren vil jeg tro det skjer noe som den ikke liker og at problemet ligger ved spilleren selv.

 

Har du ikke fått lyd i anlegget igjen etter at dette skjedde første gang, eller kommer lyden tilbake senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var egentlig bare om spilleren også ble mørklagt, eller om den ikke merket at noe skjedde med lyden. Siden fronthøyttalerne drives av spilleren vil jeg tro det skjer noe som den ikke liker og at problemet ligger ved spilleren selv.

 

Har du ikke fått lyd i anlegget igjen etter at dette skjedde første gang, eller kommer lyden tilbake senere?

 

Ahh okey, Nei spilleren fortsetter og lyse å se normal ut bare lyden som forsvinner. Lyden kommer tilbake når jeg skrur den av/på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår