Gå til innhold

Neon lys inni bilen

Ranger emnet


Vestex

Anbefalte innlegg

Heisann. Har kjøpt meg en audi a4 1.8T -97 modell som er fult stylet. Det er vell bare noen småting jeg har lyst å gjøre med bilen for å få siste "finishen" på bilen. Hadde vært kult med ideer også ;)

 

Først og fremst tenker jeg voldsomt på neon lys inni bilen (i hattehyllen). Har virkelig lyst på lilla lys som kan enten ligge rundt 6x9ene mine (Bøyelige neon lys?) eller felle dem ned i stoffet ved siden av 6x9ene mine.

 

Hvis jeg gjør dette har jeg også lyst til å sote vinduene bak i bilen ifra sidevinduene. Tenker også veldig om dette blir "overkill", om det blir litt harry og litt mye stylet.

 

Hvor bør jeg bestille neon lys ifra? Har sjekket med flere butikker, men virket ikke som det var så lett å få tak i. Hva er reglene på dette, tror dere jeg vil få et problem med det så lenge jeg soter vinduene og neon lysene lyser OPPOVER, og ikke bakover?

 

Edit : Jeg kan jo eventuelt ha hvitt lys for å minke sjangsen på å bli tatt for dette..? Selv om det er mye mer aktuelt og fint med lilla spør du meg ;)

Endret av Vestex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

553139.jpeg553140.jpeg

553142.jpeg553143.jpeg

553144.jpeg553145.jpeg

 

Klikk på bildene for å se dem i større format :)

 

Har også tenkt meg litt om iforhold til hva jeg vil gjøre. Har tenkt på å legge lilla neon lys i bagasjerommet (en i hver side og en ovenpå subbene, men det ble egentlig litt lite aktuelt siden det ikke vises så ofte).

 

Det som fortsatt virker aktuelt er sote vinduer, justere opp felgene, legge neon lys bak i hattehyllen (selv om jeg sliter litt med hvordan jeg skal gjøre dette, eventuelt om det bare lar seg gjøre med litt lim ;)) og neon lys under framsetene (tenkt på om dette blir litt distrahering under kjøring?)

Endret av Vestex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monter bryter på neonlyset du. så kan du ta av og på lyset nååår du vil;) så slepp du å tenke på å bli distrahert, politi OG harryfaktor..

 

__________

 

Mvh. KNS

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje neon lys bare hadde vært bortkastet tid å penger. Siden det er masse arbeid med å få festet neon lysene i hattehyllen. Har ikke noe løysning der, annet enn lim eller noe.

 

Hadde vært stiligt med lys inni gittere i fronten på bilen. Har ikke noe bra idè for hvordan jeg skulle fått det til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår