crazyclomp Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Nå har jeg skrudd av alle boltene som er på fangeren, men får den ikke av. Jeg klarer å bevege den opp og ned, men den vil ikke av uansett hvor hardt jeg drar den utover. Er den er spesiell måte å få av frotfangeren på en 740? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 tatt av plastikken? isåfall. ta av plastikken først også tar du alu bjelken bakom. da slipper det mye enklere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Må vel ta av plastbitene som går bakover forskjermen, såvidt jeg husker. Den rundt selve alubjelken trenger man ikke ta av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Har begynt å få av hele bjelken bak der. Har løsnet de to delene på siden som har riller i seg. Om jeg kun tar av plastdelen, vil det ikke bli tricky når jeg skal ha den på igjen mtp lakk og sånt. Skal ha den av for å lakke den, og vil ikke at det skal sprekke opp igjen når jeg tar den på. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg