Gå til innhold

G60 breddere

Ranger emnet


audison

Anbefalte innlegg

har tenkt til å sette på G60 breddere på jetta'n. er det noen som vet om jeg må ha på den lista som ligger langs kanalen, eller går det ann å droppe denne. ser det rart ut isåfall???

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mliland

hey jeg har vurdert å ta vekk listene på siden av bilen. og så tette igjen hullfestene på siden. men jeg tror ikke det blir noe pent med listene som sitter fast på g-60 brederne.

 

er det noe som har noen ideer?

 

hva er det du egentlig du mener? henger "sidelistene" sammen med bredderene?????

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audison

 

hva er det du egentlig du mener? henger "sidelistene" sammen med bredderene?????

 

På G60 og GTI-bredderne sitter det en bit av lista på breddern. Fra breddern til framdøra... på skjermen altså.

 

Her er bildet av Jetta'n jeg hadde MED G60 breddere, skjørt og lister: http://www.vwaudi-club.no/htdocs/treff/2002/vaaler03aug/bilder2/065.jpg

Ser vel ikke så lett på bildet, men lista som sitter på skjermen er en del av bredderen...

Skjærer du av lista som sitter i bredderne, så blir det ikke pent der. Med mindre du får sveist igjen der den satt med plast..

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det vil se meget rart ut med g60 hjulbuelister uten kanalskjørt!

alt dette skal settes "sammen" på en måte, som DON T nevner.

 

når det gjelder side/dørlister: dette må man få klarhet i. jeg hadde vertfall g60 hjulbuelister/kanalskjørt på gamle-golfen.... UTEN dørlistene, og det passet utmerket.

 

attachment.php?s=&postid=169791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sharpie

ja, det vil se meget rart ut med g60 hjulbuelister uten kanalskjørt!

alt dette skal settes "sammen" på en måte, som DON T nevner.

 

når det gjelder side/dørlister: dette må man få klarhet i. jeg hadde vertfall g60 hjulbuelister/kanalskjørt på gamle-golfen.... UTEN dørlistene, og det passet utmerket.

 

 

Monterte komplett G60 sett på en Golf til en kamerat, og der skar vi av de "list-bitene" som satt på byggerne foran. Fordi han har en GL med brede lister på dørene og skjermene...

Da blir det borte litt av bredderen... et hull mellom bredder og skjerm hvis du skjønner...

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

viss han skjøner så skjønner ikke eg :rolleyes: forklar en gang til.

man bruker G60brederne og skjørta, er det noe som er stygt da ?

er ikke helt med her tror eg :)

 

Listene på siden av bilen. Som er på frontdøra, forskjerm og bakskjerm / bakdør.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du bil med kanalskjørt UTEN hjulbuelist... Hvis du skjønner så skal kanalskjørtet "lappe" over en flik på et par cm på hjulbua.... Får ikke tak i G60 hjulbuelister uten skjørt trur jeg.. Bare de smale.... Men skal man ha plastikk på hjulbuene må man jo ha plastikk på kanalen og.. Min mening iallefall.... :rolleyes:

 

DSC00484small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sharpie

vwfreak: arbeidet med å lage plass til 9x16 og grisesenk er i gang ser jeg? :dude:

 

Hehe.. Jo får håpe det går etter planene... Sånn at felgkanten kan gå innafor hjulbuelista..... Har slipt ut kanten på hjulbuelistene så nå mangler det litt lakk på dem bare.. Bestilte noe felger her om dagen oxo... Med poooooolert kant... :cool: Gleder meg som en unge til våren... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Hehe.. Jo får håpe det går etter planene... Sånn at felgkanten kan gå innafor hjulbuelista..... Har slipt ut kanten på hjulbuelistene så nå mangler det litt lakk på dem bare.. Bestilte noe felger her om dagen oxo... Med poooooolert kant... :cool: Gleder meg som en unge til våren... :D

 

Å slags felger da??? Innpress??

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audison

har tenkt til å sette på G60 breddere på jetta'n. er det noen som vet om jeg må ha på den lista som ligger langs kanalen, eller går det ann å droppe denne. ser det rart ut isåfall???

 

Sier som de gamle hot rod gutta: Steel is Real!! :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår