Gå til innhold

k3nn37's sierra dohc 8v med sugetrim..

Ranger emnet


k3nn37

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trenger litt mere plass til innsuget ja.. her må alt annet vike for motor ;) hadde egentlig håpet på å montere innsuget før fcn treffet hos hebbe i sigdal, men det viste seg at jeg ikke hadde ny innsugspakningen på "lageret" alikevel :shutup: så jeg bestilte noen nye fra burton for et par dager siden.. i dag kom pakken fra burton, men gjett hva som mangler.. fikk alt jeg bestilte bortsett fra innsugspakningen!.. :mad2: :angry2:

 

 

har dukket opp en ting til her å som jeg mistenker dere liker.. :P

DSC09628.jpg

 

trur ikke jeg har nevnt dette, men det ble å kjøpt inn cossi alu radiator og alu rs500 ic for bruk sammen med tingen over :rolleyes:

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok neppe noe pleiende å få på den turboen, for her skal det lades skikkelig ;)

 

.........................

 

da er battieriet og batterikassa sveiset fast på sitt nyte hjem, bittelitt lengre bakover i bilen å inn i torpedoveggen enn org.. akkurat flyttet nok til at det blir plass til innsug :D

tragisk at dette ikke er org plassen til batteriet.. passer jo mye bedre her ;)

DSC09637.jpg

 

DSC09638.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stack pro controll EGT, stack pro controll vann temp, stack pro controll olje trykk, phormula KS-4 og Innovate LC-1 3795..

 

i tilegg så er det gjemt shiftlight i org klokke plasseringen..

 

å stack pro controll olje temp er på vei inn i dn siste plassen i bunn der.. ;)

 

de stack målerne er virkelig praktiske å ha i en slik bil.. vann temp måleren styrer ene radiator viften min og alle målerne kan stilles inn til å bytte farge etter status.. på mine har jeg satt blått til low warning, grønt til normalt og rødt til high warning.. :P

Endret av k3nn37

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var iskjøringer overstått og bilen går fortsatt uten vesentlige skader :D

 

eneste var at jeg mistet ene skiltlyset mitt, men det er jo bare litt plagsomt :ahahahhaha:

heldigvis var anders flink til å ta bilder som vanlig, så ble heldigvis noen skikkelige bilder av tralla..

DSC05167.jpg

DSC05172.jpg

DSC05413.jpg

 

jeg fikk laget ferdig kamera feste mitt og stilte med full ladet kamera, men glemte å stille dem inn skikkelig.. så det hele ble bare komisk siden man ikke ser ut av bilen :hammer

 

 

men når jeg var ute å kjørte i dag, så møtte jeg en f*** kje**ing i en toyota som tydeligvis var ALT for stor for hu.. så jeg måtte velge mellom brøytekant eller toyota!.. valgte sefølgelig brøytekant, men nå har jeg 1 stk knust blinklys på høyre side :deng:deng:deng

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt i alt, så er ikke ett knust blinklys og ett manglende skiltlys galt hellerda, etter en dag med lovlig idiotkjøring og sladding :P

 

Skal forsåvidt ikke klage da, så lenge det gikk såpass bra med bilen alikevel, selv om blinklyset kunne vært spart ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De målerne du snakker om, hva betalte du for de? Og hvor kjøpte du dem? Trenger noen målere til Kingcaben, siden jeg skal øke på med mere trykk ol. trenger ivertfall turbotrykk, eksostemp, og oljetrykk i første omgang. Og de fargene virket jo veldig praktisk..

89 Nissan Kingcab.

x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår