Retteåsen Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei lurte på om noen her på forumet kan hjelpe meg med min Audi som Mangler lys i intrumenter, og der som varme apparat justeringer er. Kort sagt de lysene som skal slå seg på da en setter på lysene. Jeg har sjekket: Sikringer Dimmer Har også skrudd opp litt og sjekket etter løse ledninger som kan ha noe med saken og gjøre. Men siden jeg ikke vet opp eller ned på ledningsnettet er det håpløst. Bilen min er en Audi 80 2.0E B4 1992 Modell. Håper noen kan hjelpe. Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Skal også nevnes at det ikke er bryteren tror jeg, siden alt annet ser ut til å fungere. I forhold til bryteren! Håper noen kan hjelpe meg med dette slik at jeg slipper å teste og teste og teste hver eneste ledning som går fra kontakta til insturment panelet :P Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Er vel pærene som er gåen vil jeg tro. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det er jo litt merkelig at alle pærene skal gå samtidig da. Dessuten har jeg forsåvidt sjekket det. Det var ikke pærer. Ingen som kan hjelpe meg med et koblingssjema jeg kan kikke på elns ? Har prøvd og googlet litt men hakke funnet noe som jeg har skjønnt noe særlig av. Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 har du sjekket alle sikringene?jeg tror det er sikringen,kan vel også være lysdimmeren bak på instrumentpanelet Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hvis du leser første post finner du raskt ut at jeg allerede har sjekket dette. På min bil er merkelig nok ryggelys og instrument lys på samme sikring. Jeg har sjekket sikringen og ryggelyset lyser men ikke istrumentene. ergo er det noe annet :) Dimmer har jeg prøvd flere stykker av så lite trolig den. Jeg selv tipper på lednings brudd, men tenkte noen her kunne hjelpe meg med litt farger og slikt. Men får bare ta meg god tid med et multimeter og ei stor flaske cola ;) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 jeg sjekket på bilen min,og mener det var sikring nr 14 jeg byttet,og det stemmer ikke med det som står på lokket over sikringene. så sjekk sikringene som står ovenfor den store sikringen til motorstyringen,for og være helt sikker,jeg kjøpte faktisk nytt instrumentpanel,fordi jeg kun sjekket den sikringen som det sto på sikringslokket. men ettersom nye instrumentpanelet heller ikke virket,så sjekket jeg alle sikringene,og da var det jaggu en som hadde røket. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Okei tusen takk da skal jeg løpe og sjekke det med en gang gitt. Ja fordi står jo at det er sikring 12 på både lokket og i ''boka'' på bilen men skal løpe og sjekke det :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Deet funka ;) Takker så meget, hadde jeg aldri trodd at lokket og boka skulle ta så feil ;) hehe Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jospen Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 gjelder dette også gamlere audi 80'er;O 1987 førr å være presis:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg