Audiosun Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Trenger nye dempere foran. Og verkstedet jeg snakket med, var usikker med tanke på hvilke dempere som kunne brukes da datasystemet ikke fikk opp riktig info. Er det noen eksperter som kan fortelle meg hvilke dempere som passer? Det er en 80, 91mod. Altså B3/type89 karosseri med en 2,3NG motor. Det er fremhjulsdrift og automat. Verkstedet ga meg prisoverslag med 2,3motor til B4 karosseri, vil disse passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Dempere på B3 og B4 går om hverandre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiosun Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Takker for kjapt svar :) Da rekker jeg å bestille time i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Alle dempere til B3 og B4 går om hverandre, men om du har sportsunderstell så er delenummer forskjellige. Er også forskjeller om du har 4- eller 5-sylindret motor. Har du fått pris på dempere til B4 med 2.3E så må du kun ta hensyn til bilens understell ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiosun Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Tviler sterkt på at jeg har noe sportsunderstell. Noe lett måte å bekrefte dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg