crazyclomp Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 De folkene som skulle sende motoren min til omlastingen i Sverige der han som skal hente den for meg (noe sånt :g ) Hadde sendt feil motor, de sendte en chevy bigblock først :lol: Så siden de rotet og jeg får motoren min to dager senere enn det jeg skulle slapp jeg å betale resten av motoren. Såee, jeg endte opp med fabrikkoverhalt B230ET med garanti i Norge. I tillegg til det følger det med alt an elnett som jeg trenger, pluss ny bensinpumpe og en gratis bakdif. Min utrolige pris er 2000,- :D:D YAY! Måtte bare spre litt glede 8) Nevnte jeg gratis frakt? :g Og så en lei nyhet fra han som sveiser. Var MYE mer rust enn det som vi først visste omm. Så han må ut med bensintanken og masse dritt for å sveise en hele god del mer enn det vi hadde avtalt. Ny pris 3500,- :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Du berget deg fint med motorsakene! Stå på så blir det her bra skal du se! Og 2000 kroner var gidd for pengene :p Skal selv snart begynne på min bil med sveising. Begge kanalene høyre og venstre, begge skjermbuer bak, frontramme +++++. Baller på seg når man skjærer vekk noe. Finner alltids mer :p Peis på! Følger med her :) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 (endret) Får håper at alt går bra med motoren når den kommer imorgen :) Hva mener dere jeg skal gjøre? Putte i og holde kjeft? Eller søke og alt det der? Den blir vel godkjent med den motoren uten noe mikk makk? Takk for svar forresten :) Kan også nevne at jeg aldri har skrudd på bil før :P Random bilder: Kjørte ene forhjulet opp på rampe og da ble jeg overbevist om at denne skal bli LAV! :D Endret April 29, 2010 av crazyclomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Fæl rust! Har rust på den samme plassen eg og.. Ska ikkje vera enkelt nei.. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Skal ikke være lett nei.. Volvoen er på operasjon nå :D Skal hente den litt senere idag :) Forsinkelser på motor og deler igjen! :( Begynner å tvile på hele greien, og dum som jeg var har jeg gidd han pengene uten å få noe som helst kvittering for det :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Da er han på vei for å hente motor og deler igjen. Får håpe han kommer med det denne gangen. Eller sliter han big time! Bilen står fortsatt på verkstedet, han sa at han ikke fikk start på den igjen :s Skal ned å se på den imorgen.. SKAL starte, ellers har han noe å forklare seg for :p More to cum :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ny info fra han som skal komme med motor og resten av delene. Ringte han idag og spurte hva som skjedde. Og da fikk jeg vite at han kommer til meg med delene på fredag mellom 7 og 10 om morningen :D Da BØR han komme også :p Får kanskje bilen tilbake idag også :) Endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Enda en update her. Var ute hos han som sveiste rusten på bilen. Han hadde montert tankgreiene feil, så den fikk ikke bensin :s Men nå starter den og går som en klokke :) Kommer hjem med bilen imorgen <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Gode greier :D Likte at vi glemte fillen i luftfilterslangen i går. "Den kommer snart. Har vært sånn før" :p haha Håper fyren kommer med tingene dine, ellers kan jeg kjøre deg opp til han^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Den hadde jo akkurat samme hopping og dansing med den sykt lave tomgangen som den hadde i vinter når jeg kjørte den tom og fyllte på noen dager senere :p Som om den tente på 2 syl liksom :D Men nok om det. Duden som sveiset den har fått pengene sine og kommer opp med den ikveld. Da må den vel jekkes opp så jeg får tatt en titt :) Kommer mer :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Volvoen er hjemme! :D Wee! Kommer bilder imorgen :) Men en ting. Når jeg svinger og kommer over x antall grader, så vil den liksom svinge selv :S Som at den tenker "Ja, vi skal rundt. Jess, jeg hjelper!" -.- Og når jeg har full sving, kan jeg kjøre i ring i evigheter :s Skjedde etter jeg kakket hjulet med full sving i vinter :S Hva har jeg ødelagt? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Han som skulle komme med delene i morres sviktet igjen! :( Skulle visst få de i kveld. Dette ser ikke lovende ut :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ser litt lysere på saken nå :) Han skulle spore bilen, og så skulle han hente den selv :D Så han kommer med delene om klokken så er 03:00 i natt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Hvor er bildene? (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Pics, or it never happened :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg