crazyclomp Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Har planer om senking, vinduene skal sotes igjen, lakker kanskje hele bilen på nytt :D Topplokket vet jeg ikke enda, vurderer rød "VOLVO" men blir vel litt harry. Tror de blir høyglanspolert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 OY, den rusta der var ikke bra! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Vet -.-' Blir vel et helvete å fikse det.. Ikke kan jeg sveise, og ikke har jeg råd til å få verksted til å sveise det.. Helvete :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Vet -.-'Blir vel et helvete å fikse det.. Ikke kan jeg sveise, og ikke har jeg råd til å få verksted til å sveise det.. Helvete :lol: Har du kjøpt bilen når du viste det var en sånn mangel på den eller er det "arvegods"? For og få en litt mer attraktiv tråd bør du bruke mye bilder! Men ikke for og pirke: " Prosjektforum (18 som leser) Helst noe mer omfattende enn å senke bilen og sette på større felger..." Skal du ha kommentarer og så videre bør du gjøre ting som fatter innteresse ;) Lykke til videre. :) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 (endret) Jeg har kjøpt bilen og visste om feilen :P Men visste ikke at det var så gale :lol: Kan jo ikke si jeg har lite bilder ;P Laster jo opp bilder daglig :D Det som er saken er at jeg aldri i mit liv har skrudd på en bil før, så begynner i det små :) Såe, foreløpig er det nok ikke sååå masse interesse for de som har skrudd en del selv. Enda! Må først få fikset en motorsykkel som naboen purrer litt på :P Så må jeg tømme garasjen, så skal dere se at det blir lit mer omfattende arbeid på bilen. Alt til sin tid x) Men har gjort litt idag også :p Et bilde av en av de gamle pluggene :O Var og handlet litt idag også :D Kunne ikke gå fra denne :D Litt mer knask Eksentersliper Med pute for rubbing og polering. Må se om jeg kan redde ihvertfall noen hvite deler :lol: Fikk yttet de tennkablene, så nå er det ikke noe hopping når den er kald :D Prøvde meg på å sote vinduer idag. Har aldri i mitt liv sotet vinduer før, så er ganske fornøyd for å være første gangen :) Har ikke nærbilder, men ble ikke mye bobler eller kanter :) Så må jeg bumpe den med eksosanlegget, har blitt større sprekk :s Hvor kan jeg få tak i et sånt rør? Endret Desember 2, 2009 av crazyclomp Feil i bildene nok en gang -.-' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 det røret der, klemmer du flatt og bretter en to tre ganger så er den skane biff. så skrur du av ventilen ned på blokka og hiver skiten. på innsuget så klemmer du også flatt røret og bretter det noen ganger. den rusta der så virkelig lei ut! er det bake ved demper innfestningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hvorfor skl jeg klemme de flate da? :P EGR ventil er vel der for en grunn? Det er med bakre støtdemper ja. Skikkelig kjipt -.-' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Trenger ikke slikt :) Fungerer vel helt fint uten og :D Men vi må lære deg å sveise en dag, Kristoffer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 den EGR ventilen er ikke i funksjon likevell med sprekk i det røret. og mest sansynelig har det gått tett før det røret sprakk. så i stedet for å bruk penger på noe som du uansett ikke får mangel lapp på så fjærner du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Må få lakka bila der tenke æ, ser jo ut som den er blitt mala hvit, fangerne skulle no vertfall ha vært svart :) Penta felger hadde gjort seg =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Temur = Matsgyver? :P Men hva gjør EGR ventilen? Hvorfor er den der? :D Lakke den skl jeg, men blir hvit en gang til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 egr ventilen slipper litt eksos inn i innsuget for å få ned forbrennings temperaturen og NOX gassene. men med en forholdvis frisk motor er det ikke noe problem å klare EU kontroll uten den skiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Men hvor får jeg kjøpt greiene da? Planene er å runde triptelleren :D Skal ha alt som det skal være :) Endret Desember 2, 2009 av crazyclomp Skrivegunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 du får sikkert kjøpt det på volvo. men hvorfor du skal ordne det der er for meg ett mysterium. de aller fleste fjærner det. til å med volvo selv anbefaler det på gamle rødblokkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Åja, men da så :lol: Da forsvinner den imorgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg