Gå til innhold

Ny firmabil "Touran" aktig :)

Ranger emnet


firmabil

Anbefalte innlegg

Toyota Corolla Verso er absolutt til å anbefale. Jeg har prøvd diesel versjonen og kan bekrefte at komfort, kjøreglede og motorkraft er med i bildet. På toppen av det hele er det jo Toyota, så verkstedtimer blir det nok ikke mange av vil jeg tro. :) Utseendemessig vil jeg nok påstå av touran er finere, men jeg ville forsatt gått for Corollaen. Jeg har ikke prøvd touran, så kan ikke uttale meg så mye om denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørte begge disse i sommer sammen med en kamerat som skulle ha familiebil. Touranen var definitivt å foretrekke rent kjøremessig, da den føltes som en bil. Rent praktisk sett var vel bilene ganske like, men jeg fulgte ikke så mye med på det da.

 

Prøvde 2.0TDI 140 TDI touranen og 105 1.9TDIen og begge var greie nok. Husker ikke hvilken Verso det var desverre, men om man så bort i fra motoren så føltes den uansett ganske daff på det meste.

 

Skal vel nevnes at ingen av bilene er favoritter for meg, men om jeg måtte velge så hadde det blitt Touranen, men skal innrømme mine kriterier er ikke nødvendigvis de rette å basere slike valg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun er ute etter persontransport, hvorfor ikke gå for en bmw 3-serie, MB C-klasse eller lignende? Da får du mer komfort ihvertfall... Eller må det være varebil?

 

Også greit å vite at det er dårlig med beinplass i touran, ihvertfall for de langbeinte...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår