Gå til innhold

Tips til anlegg?

Ranger emnet


Golfy

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny i bilsterio verden så ta det rolig.:)

Jeg skal ha meg et anlegg i en golf 2.Billig og bra,hvis dette er mulig.Må ha cd-spiller,fronthøyttalere,basskasse,hattehylle høyttalere og sikkert en forsterker. Noen som vet om pakketilbud eller noe?Hvilke merker anbefaller dere?Er ikke ute etter proff konkurranse lyd men et helt greit oppsett med litt trøkk...:)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken størrelse er det som sitter forran? har ikke no spesielt pakke tilbud men kan sette sammen en pakke til deg. viss du dropper høytalere bak så trenger du bare en 2 kanals forsterker og det blir litt billigere enn en fire kanaler. En god og billig forsterker som kan funke bra en Lansar opti 2.100 til 1990,- sammen med feks noen cerwin vega hed høytalere til halv pris.

 

er du interessert i å kjøpe demo produkter? har litt som jeg kan selge billig.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

hvilken størrelse er det som sitter forran? har ikke no spesielt pakke tilbud men kan sette sammen en pakke til deg. viss du dropper høytalere bak så trenger du bare en 2 kanals forsterker og det blir litt billigere enn en fire kanaler. En god og billig forsterker som kan funke bra en Lansar opti 2.100 til 1990,- sammen med feks noen cerwin vega hed høytalere til halv pris.

 

er du interessert i å kjøpe demo produkter? har litt som jeg kan selge billig.

 

Dette kan være interessant det...Har funnet ut at jeg kan droppe de originale i dashbordet.Må vel prøve og bygge ut i dørene..Hvis jeg skal bygge i dørene må jeg bygge en kasse først.Selger du ferdige kasser eller? Hvor store bør høytalerene i såfall være?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selger ikke ferdige kasser, men jeg kan lage. det er ikke så vanskelig å lage selv heller. kommer egentlig an på hvor kresen du er. det er ikke store kassene du trenger. du kan bygge en kasse som er litt større en elementet også lager du hull bak i dørtrekket slik at høytaleren bruker døra som kasse.

 

da er spørsmålet om du skal bruke 6" eller 5". Du burde bruke et komponent sett. det vil si at du monterer diskanten på dashen og mellomtonen i kassa i døra.

 

et lite pris eksempel:

cerwin vega komponent sett 6,5" 1023.- som er halv pris

5,25" koster da 883,-

 

viss du vil ha demo brukt så har jeg en kasse med 2 10" cerwin vega stealth. denne koster 2000. eller så har jeg noen veldig bra 15" til 899

 

noe bedre til en billigere penge skal du lete lenge etter.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

jeg selger ikke ferdige kasser, men jeg kan lage. det er ikke så vanskelig å lage selv heller. kommer egentlig an på hvor kresen du er. det er ikke store kassene du trenger. du kan bygge en kasse som er litt større en elementet også lager du hull bak i dørtrekket slik at høytaleren bruker døra som kasse.

 

da er spørsmålet om du skal bruke 6" eller 5". Du burde bruke et komponent sett. det vil si at du monterer diskanten på dashen og mellomtonen i kassa i døra.

 

et lite pris eksempel:

cerwin vega komponent sett 6,5" 1023.- som er halv pris

5,25" koster da 883,-

 

viss du vil ha demo brukt så har jeg en kasse med 2 10" cerwin vega stealth. denne koster 2000. eller så har jeg noen veldig bra 15" til 899

 

noe bedre til en billigere penge skal du lete lenge etter.

 

Jeg kjøper veldig gjerne demobrukt :)

 

Hvis du har en del liggende så hadde det vært fint med en PM eller svar her? :)

 

Takker :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår