pretex Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Har nettopp kjøpt meg min første bil og valget ble en Audi A3 1996 1.8 Allerede blitt sykt lei det muggende orange lyset inne i bilen, noen som har åpnet diverse knapper å sett med sine egne øyner hva som må gjøres? Er eletriker men liker å være på den sikre siden før jeg river nye bilen sønder og sammen... Noen som har lyst å dele sine erfaringer angående bytte ut lys i knapper, brytere og dashboard med led? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pretex Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Man skal vel bare trykke på en av de side på glasset og ta ned det. Har prøvd med LED, men de slukker ikke. Så jeg tror det er noe feil ledningen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Du bør nok montere motstander ved bruk av LED da de trekker mindre strøm enn halogen-pærene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg