Gå til innhold

Min "unike" Golf 2

Ranger emnet


Wolf82

Anbefalte innlegg

Hei Slenger over noen bilder av min "unike" Golf 2 1986 mod. . . Har ennå pr dags dato ikke sett en Golf me denne type styling, Synes derfor denne er litt "unik" da.. Noen som har sett denne stylingen før??

 

photo.php?pid=32076&id=100000170697737

 

http://www.facebook.com/photos.php?&id=100000170697737&s=12&hash=22beeab0ccd3c81d8d76bfd62749de22#/photo.php?pid=32076&id=100000170697737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger over et bilde så dere kan se. Mener det er HELLA styling på den.

DSC00217.jpg

Her kommer det xenon grøfte lys, Skal også bestille blanke hoved lykder m/xenon + emble fri grill.

 

 

DSC00541.jpg

 

 

DSC00542.jpg

 

 

DSC00215.jpg

 

DSC00218.jpg

 

 

DSC00220.jpg

 

 

DSC00241.jpg

 

 

 

DSC00416.jpg

 

Kommer mere bilde av under resturering/lakkering senere.

Endret av Margido
Fikset større bilder :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta den der var kul! konge styling! Synes du skal la grillen være som den er jeg, trenger bare svart vw emblem spør du meg:) er jo kul som den er;)

 

Joda enig der.. Det som jeg trenger for å få den på veien til neste sommmer er:Radiator,tenningslås m/nøkkel seff,2 stk dørlåser,og 4 stk 205/45-17 dekk. Blir muligens å ha bilen max en sommer før jeg selger den, Blir vel å gå i innkjøp av en vw corrado som en sommerbil.

 

jeg har foresten nå en Golf 1994 mod turbo diesel (tdk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å søke på Volkswagen Streamer. Finner du ikke ferdiglaga er det bare å gå på et reklamebyrå/trykkeri/grafiker å høre. De har som regel plotter og "papir" til å lage sånt.

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår