Martinsh Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Hei! Jeg har en Honda Accord som har trilla ganske langt og bærer preg av dette. Det er skjolder i lakken og endel småriper, lyktene er matte og listene har mistet fargen. Det er blitt matt lakk ved hjulbuer og kanaler, delvis på grunn av steinsprut. Så, det jeg lurer på er hva jeg bør kjøpe av bilpleieprodukter! Hadde vært supert om noen kunne laget en liste med step-by-step fremgangsmåte el. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Les DENNE du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 hei, jeg anbefaler deg å lese denne guiden og så kan du registere deg på detailers club norway og spørre der om ting du lurer på angående bilpleie :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 ops, du kom vist før meg der ja :) EDIT: ser at den du linker til er den første guiden, den jeg linker til er updated version :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsh Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Hvor kan jeg få kjøpt dette i butikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 scandicshine blankbil godkjemi autobahn-bilpleie swissvax for å nevne noen :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Meguiars har de på bilxtra også, men til blodpriser :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg