Gå til innhold

Stille lysene etter xenon ettermontering

Ranger emnet


Saberhagen

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Ettermonterte xenonlys på bilen for en liten stund tilbake på bilen og tenkte at jeg også burde ha parklys som gikk i stil med 6000k lysa.. Satte på ledlys idag, og etter det så peker begge nærlysene feil vei nå..

 

Venstre lykt går ned og peker innover, mens høyre likt går ut og peker nedover..

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Eller om jeg bør ta med bilen til verksted for å få dem til å se på dette? Har egentlig ganske lite peil på sånt, så om noen hadde hatt en brukerveiledning for å ordne dette hadde det vært fint..

 

Kjedelig å kjøre i mørket når man ikke ser ordnetlig :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at du kommet borti pærene når du satt i LED'ene? Altså sitter kanskje ikke xenonpærene slik de skal i sokkelen sin??

 

 

(Jeg regner med du ikke har montert nye lykter, men bare satt i pærer som passer i den gamle sokkelen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at du kommet borti pærene når du satt i LED'ene? Altså sitter kanskje ikke xenonpærene slik de skal i sokkelen sin??

 

 

(Jeg regner med du ikke har montert nye lykter, men bare satt i pærer som passer i den gamle sokkelen.)

 

Hmm... Kan hende, men hadde problemer med venstre lykt fra før av.. Den pekte utover, men lyset gikk litt ned.. Snakka med en og han sa at lysene måtte stilles igjen..

 

Har ikke montert nye lykter nei, er bare ettermontert xenonpærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Snakket med mekonomen idag, og de ville ikke justere lysene fordi det var ettermontert og ikke godkjent, og da ville ikke de ta på seg jobben med å justere de... Får vel ta å stikke bort på en eller annen esso som har veiservice :\

 

Best å holde litt kjeft når man skal gjøre slikt, eg har xenon hid kit i begge mine biler, og har fått justert dette rett på dem begge, til og med eu godkjenning har gått greit, men har alltid unnlatt å si at eg har illegale lamper..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår