Gå til innhold

Statens Vegvesen innfører bildekontroll

Ranger emnet


B5234T

Anbefalte innlegg

Hehe, noen vil nok si at dette er nok et overvåkingsprosjekt fra myndighetenes side, snakke om George Orwells roman "1984" som om den var skrevet av en sanndrømt (og altså ikke fiksjon) i samme åndedrag som de også nevner datalagringsdirektivet, sosialister, new world order og kill switches i svineinfluensavaksina.

 

Jeg, personlig, støtter de aller fleste tiltak som kan bidra til å begrense antallet trafikkfarlige biler langs veien.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo bare til og bli brukt når de har vognkort/førerkort kontroll, vekt kontroll,teknisk, promille kontroll e.l rundt om på de forskjellige vektstasjonene.. Det blir ikke noe mere kontroller av det, og ikke overvåker de hele tiden :) Så er bilen din EU ok, og forsikringa i orden, du ikke er ettersøkt, eller kjører i stjålet bil, så går det HELT fint.. Sagt på en annen måte, de sjekker reg nr ditt før du kommer inn på kontroll stasjonen. Kontrollørene blir heller ikke noe bedre til og se/høre feil pga av et kamera..

 

 

Er vel bare fint og slippe og kollidere med biler som ikke har forsikring f.eks..

 

Edit: og at BT bruker kamera er vel ikke noe nytt. Har vært kameraer på husum i Løten i 10 år pga av stikkveier som går rundt kontrollplassen..

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen vil nok si at dette er nok et overvåkingsprosjekt fra myndighetenes side, snakke om George Orwells roman "1984" som om den var skrevet av en sanndrømt (og altså ikke fiksjon) i samme åndedrag som de også nevner datalagringsdirektivet, sosialister, new world order og kill switches i svineinfluensavaksina.

 

Jeg, personlig, støtter de aller fleste tiltak som kan bidra til å begrense antallet trafikkfarlige biler langs veien.

 

Men så er jo du tilbakestående, så det er jo ikke noe nytt.

Jeg syns det blir vel mye kommunisme, selv om det har vært i bruk i noen år allerede. Ingen tvil om at vi bor i en kommunistat som gjemmer seg bak sosialdemokrati-begrepet. Folk flest vet ikke forskjelle på de to tingene engang.

 

Jeg for min del her har ingenting å frykte, men dette er tulleball! hvorfor ikke bruke ressurser på ting som er farlig?!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bruke ressurser på ting som er farlig?!

 

Jeg vil tro at om der finnes biler med kjøreforbud, så kan det nok så absolutt være (blant annet) fordi de representerer en fare i trafikken?

 

Og, ja, kan ikke du være så grei å opplyse oss? Hva er forskjellen på kommunisme og sosialdemokrati?

 

Eller skal jeg hjelpe deg? Det kan hende du trenger hjelp til å definere hva for styringsform vi har her i landet?

 

 

 

Om jeg er tilbakestående eller ikke har ikke så mye med saken å gjøre, har det vel? :spamspam:

Endret av jonleo

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er jo du tilbakestående, så det er jo ikke noe nytt.

 

Syns jonleo er glup jeg - han forutså at en eller annen tilbakestående dust kom til å trekke inn styringsformer osv. Jaggu skjedde det ikke og :)

 

hvorfor ikke bruke ressurser på ting som er farlig?!

 

Det sier du ikke dagen en du er glad i blir drept i trafikken av en knøl med sprukken bremseslange og nedslitte dekk..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår