Sæther Racing Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 for jeg har så lite penger om dagen, så jeg har ikke råd til og få skiftet frontruten til eu kontrollen engang, har blitt lærling og er stor penge mangel nå :( men jeg har satt ned prisen til 35 000kr nå. Siste prisen, beholder bilen hvis jeg ikke får det for den. den er jo drit god Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Herregud for en billig bil! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 for jeg har så lite penger om dagen, så jeg har ikke råd til og få skiftet frontruten til eu kontrollen engang, har blitt lærling og er stor penge mangel nå :( men jeg har satt ned prisen til 35 000kr nå. Siste prisen, beholder bilen hvis jeg ikke får det for den. den er jo drit god Om du slipper bilen såppas billig som jeg sitter med med intrykk av at du prøver å prakke inn i hodene våres så funderer jeg litt på hvorfor du selger den i første omgang når du i tillegg skryter bilen i skyene? HVA er haken? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Om du slipper bilen såppas billig som jeg sitter med med intrykk av at du prøver å prakke inn i hodene våres så funderer jeg litt på hvorfor du selger den i første omgang når du i tillegg skryter bilen i skyene? HVA er haken? Jeg har aboslutt ikke penger! Jeg har regninger og bøter her hjemme! Bilen er kjempegod den! Men 35 er siste pris, så gidder jeg ikke mere. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Sett den tilbake i orginal stand, kanskje la lyktene stå på om de orginale er stygge. Så lage ei ny annonse av litt mere seriøs karakter. Du kan vel ta deg råd til EU-kontrollen, og evt få en mangel på frontrute, og skrive i annonsa at du ikke har mulighet til å fikse det, men det er eneste mangelen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Mercedesen er borte og gjøken har fått seg M5 :) hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Sorry, men hadde ikke følt meg som "kongen i gata" hvis jeg kjørte en E200 med "420" merke bakpå :D Edit: Bra valg av bil hvertfall! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300e24v Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 helt enig i de tingene der. e420 merket er bare dumt med tanke på at det er en 200. tror det er best uten noe som helst. æjeg kan ta bilen for 30 000. henter den da i løpet av uka:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg