Gå til innhold

Bakseteplass?

Ranger emnet


alexsl

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Tror eg har funnet meg en Corrado som eg skal kjøpe nå.. Men dette er vel ikke egentlig en veldig praktisk bil?

Hvordan er bakseteplassen i den?

Er jo litt greit å få tjent inn noen kroner i helgene når eg ikke jobber^^

 

Ellers så var g-laderen akkurat overhalt og RS porta, så satser på den tåler det. Bilen er jo selvfølgelig ikke helt strøken, da eg får den for 20 tusen, men det vil vel vise seg. Eg kan jo være heldig:)

 

Er det elles andre ting eg må være oppmerksom på?

 

 

Håper på svar fort, da eg måtte bestemme meg i dag:)

 

Mvh

Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:)

Ja, alt elektrisk funka fint, både vindu, seter, takluke og speil.

Eneste som var feil var hjullageret framme og håndtaket på høgre siden framme. Er håndtaket som ikke tar..

 

Er det vanskelig å få av panelet og sjekke hva som er feil? Om det er selve håndtaket eller vaieren? :)

 

Sikkert dumme spørsmål, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det innvendig håndtak eller utvendig? innvendig er det en tynn stang som går til mekanismen. er det utvendig så er tappen som tar i dørlåset helt sikkert brekt av (svakhet) sjekk kanaler rett bak fremre skjerm begge sider. er ikke noe problem å få av panelet: to skruer i dørhåndtak (vipp av dekslet) to skruer i bakant av dørtrekk mulig det er en innenfor høyttalerdekslet husker ikke helt. vipp ut plasten innenfor innvendig døråpner så kan du vippe hele trekket ut i topp og løfte av i bunn(ikke glem vindussveiva hvis du har manuelle vinduer) :)

07 touran exclusive

 

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker, hehe. Bor nemelig 50-60mil unna bilen, så er bare far min som har vert å sett på den:)

Men det hørtes nå ikke so vanskelig ut, viss ikke så kan nå han det.

 

Men dette med elektriske seter, er det normalt?

Finnst det amerikanske versjoner eller noe sånt? :P I såfall er disse tyngre? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:)

Da får eg bare håpe på at bilen er så bra som han skal ha det til. Syns nesten det var litt vel billig, men vet jo aldri:)

 

Var visst lagt ut 40 kroner på merkeverksted tror eg det siste året og, med kvitteringer på alt. Men alt vil vel vise seg til slutt.

 

Tusen takk for svarene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 kr i kvitteringer på merkeverksted? det var jo ikke mye verdt :P

En spøk bare. Gleder oss til å se bilder av kjerra!

Satt i mine egne tanker der tror eg.. hehe

 

Men bilen ble ikke noe av, far min hadde lovet å hente den og vi hadde snakka om det i to uker, men når det kom til saken og eg hadde sagt eg ville ha den(bor 50 mil unna han, så han måtte ha hentet den), så ville han ikke hente bilen.. !!!

 

Så nå ser eg meg etter en annen.. Fikk ett forslag fra han om en 518i var strøken, men det skjer bare ikke at eg kjøpe en sånn en. Har lyst på Corrado, eg! :)

 

Har sett litt på denne, hva tror dere om den?

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1007860;Modified=1257953282;_cmd=similar

 

Viss noen har bil å selge meg, eller tips til bil for 30 tusen å nedover, så er det bare å gi en lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår