mariusandre Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Heisann. Har en Golf V 2006 1,9 tdi 105 hk. Har hatt bilen nå i 1 mnd, og er veldig fornøgd. Men har et problem som jeg lurer på om noen vet hva det kan være. Når en kjører i 3,4 eller 5 gir, ved lavt turtall og gir gasspådrag så hakker bilen. Er ikke noe problem når en kommer opp i 1900 rpm. Men fra 1500 - 1900 så hakker det. Noen som vet hva som kan være problemet? Skal også skifte begge blinkersene på speilene. Noen som vet hvordan man løsner de? Vil ikke begynne å romestere, før jeg vet hvordan en gjør det skikkelig, hehe. :) Takker for svar! Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hakkinga er nok defekt svinghjul. Rimelig sikker på det. Speilkåpene er bare å dra opp mener jeg å huske, og glasset er bare å dra rett ut. Deretter sitter blinklyset med 2 TH10 torxskruer, som du kommer til når glasset er ute. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusandre Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hmm, defekt svinghjul ja! Ikke bra! Har ikke vw en reklamasjon på den feilen? På 5 år? Garantien på bilen har gått ut, mener eg har lest at det muligheter for reklamasjon på den biten? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 bare det ikke er svineinfluensa som gjør at den harker litt;) Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusandre Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hehe, ja! Hadde det vært så gildt ;) Skal ringe Møller bil i morgen, å få sjekket opp i saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Stemmer som folk sier her, svinghjulet. Dekkes normalt på reklamasjon. Svinghjulet er dobbeltmasse svinghjul med gummimasse i mellom. Denne gummimassen gir etterhvert etter slik at det blir ubalanse på svinghjulet. Når du skal ta ut speilet, juster dette helt inn først. Da greier du lure en fing bak glasset slik at du kan trykke det ut ved å presse bak på speilet litt nært senter. Hvis du tar tak helt i ytterkanten har det lett for å brekke. Deretter finner du to skruer som holder blinklyset montert, og et lite trangt hvitt stikk til ledningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg