Gå til innhold

Min 323 GT-R, Bilder og litt info (Warning, en del bilder!)

Ranger emnet


Awex

Anbefalte innlegg

Har endelig fått tatt noen bilder av bilen min nå, så jeg tenkte at jeg får følge trenden med å slenge de opp her.

 

Bilen er vasket utvendig for anledningen, men inni ser den relativt jævli ut.

 

"Modifikasjoner" utover de som står i signaturen:

 

Gummirør fra intercooler til innsug byttet til aluminium, med nytt feste for dumpventil. Den gamle sprakk der dumpventilen var festet, og da dette er en svakhet på bilen er det like greit å gjøre det skikkelig når man først holder på. Jeg gjør det jo ikke arbeidet selv alikevel :D

 

K&N filteret har blitt byttet til et nytt av samme merke, men med mye større diameter (ca 5") på åpningen der du kobler det til rørene. Deretter er det montert på en dreid aluminiumskon, og tilsammen skal dette forbedre luftfløden en del. Restriktive saker = fy fy :D

 

Første bilde er litt fotoshoppet, gråtonen får de fæle oransje blinklysene mine til å se bra ut :D

post-506-13804850316211.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bøs liten vogn det der ;) Men jeg ville droppet å klistre regnr "over alt" - noen kunne kjapt få lyst på litt deler fra deg..... :( Trenger ikke gjøre det lettere for dem liksom ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Ser ut som en kjempemorsom bil! :D

 

Noen specs?

 

Tja, Flissundet vil ha det til at jeg har 335 HK / 450 Nm i bilen på 1.4-1.5 bar, men benken deres blir vel ikke kalt lottoruller uten grunn.

 

Men en effekt på oppunder 300 hk håper jeg på, selv om det kanskje er litt optimistisk. Jeg synes ihvertfall bilen går sinnsykt bra.

 

0-100 er litt usikkert.Bladet Revs i england arrangerte 0-60 miles (96mk/t) challenge for gatebiler, og en 323 GT-R med kun filter og eksos kjørte der (ladetrykket stiger fra 0.7 til litt over 1 bar med kun disse modifikasjonene, 200-230hk snakkes det om ved 1 bar på disse bilene.) Sluttresultatet ble ca 5.875 sekunder. Selv håper jeg på en tid under 5 sekunder, men jeg har ikke testet dette skikkelig enda, så dette blir bare spekulasjoner.

 

Legger ved en side fra den nevnte artikkelen.

Hele artikkelen finner du på 323gt-r.com

post-506-13804850317082.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Bøs liten vogn det der ;) Men jeg ville droppet å klistre regnr "over alt" - noen kunne kjapt få lyst på litt deler fra deg..... :( Trenger ikke gjøre det lettere for dem liksom ?

 

Hvis de gidder å dra helt hit for å stjele den, da skal de få lov =)

Den er dessuten godt bevoktet.

Men takk for omtanken =)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår