Jørn_M Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 90 modell Golf 2 selges i deler. Har også ubrukte senkefjøre fra weitech med tuv. Senker 40/40. Jeg kan nås på 95794926. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hva slags deler sitter det på bilen? Har du noe styling? Effektanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hva slags deler sitter det på bilen? Har du noe styling? Effektanlegg? Det er det dårlig med, er en helt orginal Golf 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Har du interiørdekslene? Disse jeg mener :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 ja, dem har jeg. Det ene høytaler dekslet på dashen er ikke helt hundre etter det jeg husker. ellers så skal alt være helt og pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 bremskraftforsterker`n har du den??? er den 9"??? så er jeg veldig intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Er det ikke bare GTI / G60 som har 9" bremsekraftforsterker? Sitter bare en 1.6 i denne bilen c. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Fortsatt mye bra deler igjen her. Rustfrie 90 dører. rustfri bakluke, 90 fangere for å nevne noe. Sitter en 1.6 gasser motor med automat i bilen. Gått ca 244000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Har du fanger foran ? hvor mye ? Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Har du fanger foran ?hvor mye ? 90 fanger du tenker på? tenkte meg 500kr for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Varmeapparat m/register og vifte? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Varmeapparat m/register og vifte? jeg har alt sammen. må bare få skrudd det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Har du noe peiling på størrelsen på det? Trenger først og fremst vifte + register i en enhet. NB! Trenger ikke AC. Fordelingsboksen kan jeg bruke hvis den ikke er så innmari stor. Er den det, lager jeg en mindre selv. Noen varmeapparat er enormt store. Dersom ditt er det (type 40x40x40 cm eller no') trenger du ikke bruke masse tid på å skru det ut, for da kan jeg ikke bruke det likevel.Det skal i bilen i avataren til venstre, og der er det lite plass. Hva tenker du deg i pris for noe slikt? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg