Gå til innhold

_eSOo_ Audi coupe quattro typ 85 "Back to the 80`s

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dagens bittelille økt :)

 

startet med litt retting av metall som var bretta rett ved panserlåsene, dette gikk faktisk utrolig bra. brukte ett biltema rettesett. ( hammere i forskjellig utførelse og diverse forskjellig forma mothold)

 

Demontert stabstag forran og førerdøra.

 

Marius kom innom og tittet litt :D kan vel si at han demonterte døra og jeg var støtte før vi bytta rolle da han ble litt sliten stakkar.....

DSC00147.jpg

 

Blei også fylt ny "bremseveske" i sann helgstil :D

 

DSC00144.jpg

 

DSC00143.jpg

 

ble også tid til en liten ørn ørn ærn ærn brom brom session

 

DSC00146.jpg

 

Må si det hjelper på humøret å få besøk av andre luringer så det får så være at det ikke blei gjort for mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Spennende prosjekt du har på gang.

Når du skal inn med motor å den skal stå der permanent. Skal du ha noe form for avtagbar avstivning mellom lyktehusene eller skal du bare la det være sånn som det er?

 

Å hvor i f fant du den energien til og fjerne alt av kitt og asfaltmatter? :D Enten så har du jævlig med pågangsmot eller så har du noen dirty tricks? You tell me :P

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Spennende prosjekt du har på gang.

Når du skal inn med motor å den skal stå der permanent. Skal du ha noe form for avtagbar avstivning mellom lyktehusene eller skal du bare la det være sånn som det er?

 

Å hvor i f fant du den energien til og fjerne alt av kitt og asfaltmatter? :D Enten så har du jævlig med pågangsmot eller så har du noen dirty tricks? You tell me :P

 

hey hey :cab

 

Blir laget en avtakbar løsning på fronten ja, mulig det også blir no ekstra avstivning.

 

kitt og asfalt er en drittjobb :( inni bilen brukte jeg feinsag med "spade" på og en tynn metallsparkel i kombo med varme.

 

kitt må kuttes/skrapes vekk. inni hjulbuer kan man varme fra baksiden der man kommer til. Det som skjer da er at man brenne feste til massen fra baksiden:idea: ellers er det bare tolmodighet og mange timer........ har fortsatt ikke tatt bilen under:scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey :cab

 

Blir laget en avtakbar løsning på fronten ja, mulig det også blir no ekstra avstivning.

 

kitt og asfalt er en drittjobb :( inni bilen brukte jeg feinsag med "spade" på og en tynn metallsparkel i kombo med varme.

 

kitt må kuttes/skrapes vekk. inni hjulbuer kan man varme fra baksiden der man kommer til. Det som skjer da er at man brenne feste til massen fra baksiden:idea: ellers er det bare tolmodighet og mange timer........ har fortsatt ikke tatt bilen under:scared

 

Hehe, noe annet ville vært dumt! Var ikke laget avstivning i frontramma mi etter den hadde vært kappet for 3-4 eiere siden. Var helt gelè i fronten.. :@

 

Gruer meg til jeg skal begynne i hjulbuer og ikke minst UNDER bilen. Skikkelig drittjobb. Men asfaltmatter løsner lett under 5- grader der jeg holder på :partyon:

 

Blir dette en "pure" banebil eller skal denne på norske veier i tillegg? :race

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår