Gå til innhold

Xbox 360 & Playstation 3

Ranger emnet


[Jalliz]

Anbefalte innlegg

Halla!

 

jeg har tenkt på å kjøpe meg ny spillkonsoll, å da står det mellom playstation 3 og xbox 360, jeg har G25 så d hadde vært fett med playstation , men til den er d jo nesten ingen bilspill, eller?

så har du jo 360`en den har jo flere bilspill og ikke minst forza, men xbox støtter jo ikke G25 .

så, lurte jeg på hva dere mener ?

har lyst til og spille bilspill der man kan drifte og kjøre litt variert ikke bare etter "reglene", men det er jo dette med rattet.

vet dere av noen fete bil spill til playstation 3, evt som kommer?

 

hva skal jeg velge? trenger hjelp fra dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;2629602']Halla!

 

jeg har tenkt på å kjøpe meg ny spillkonsoll' date=' å da står det mellom playstation 3 og xbox 360, jeg har G25 så d hadde vært fett med playstation , men til den er d jo nesten ingen bilspill, eller?

så har du jo 360`en den har jo flere bilspill og ikke minst forza, men xbox støtter jo ikke G25 .

så, lurte jeg på hva dere mener ?

har lyst til og spille bilspill der man kan drifte og kjøre litt variert ikke bare etter "reglene", men det er jo dette med rattet.

vet dere av noen fete bil spill til playstation 3, evt som kommer?

 

hva skal jeg velge? trenger hjelp fra dere! :)[/quote']

Ja takk, begge deler! :)

 

Need for speed Shift er jo et allright bilspill til PS3. Funker fett med G25!! Har dette selv. Men, spillet er bra tenkt, men dårlig utført. Jeg gikk lei, litt vel fort etter min mening. Var så mange små irritasjonsmomenter, som trekker ned varigheten - for min del.

 

Gran Turismo 5, er visst så og si ferdig utviklet. Dem har visstnok noen bittesmå finjusteringer igjen. Releas spås i Mars. Det blir nok et megastort spill. :)

 

For øyeblikket, så er Xbox 360 og Forza 3 tingen!! VELDIG stort online community der. Er man kreativ og tålmodig, er det utrolige bilder, filmsnutter, dekaler og sånt man kan lage. Det er utrolig langvarig dette spillet. Se på Forza 2 - over 2 år etter lansering, var det liv i den. Den "døde" ikke før kanskje nå når Forza 3 ble lansert, for ei drøy uke siden.

 

Kan være greit med to konsoller... om den ene får feil, har man enda den andre. :p

 

Skal du ha en konsoll NUH(!!), så hadde jeg nok valgt Xbox og Forza - etter det du skriver sjøl over her. Utrolig variert bilspill, skal du jaggu leite lenge etter!

 

Vet ikke om hjelpen her er så stor, men jeg hadde nok kjøpt begge to. Kjøpt Xbox nå, og PS3 når GT5 kommer ut.

 

Lykke til med valget!

 

-Jahny

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kun ute etter å spille bilspill?

 

Hvis ikke ville jeg heller tatt en titt på ps3, du har jo GT 5 prologue du kan kose deg med frem til mars ;)

 

Greit nok, 360 har Forza 3, men med tanke på andre konsoll ekslusive spill og holdbarheten på konsollen, vil jeg si ps3 er hakket bedre, og i tillegg får du bluray, en STILLE maskin og du har allerede et veldig godt ratt som du kan bruke på ps3.

Endret av SimenRawr

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår