Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

var morro ikveld ja..digger denne serien tifosi:)

åsså ble jeg så imponert over kjøringa mi på ringen me tanke på att det er bare 2 gang jeg kjører der på dette spillet:)

road atlanta var kjip me meg idag syns jeg..måtte spinne ut av kontroll etter att jeg og tifosi låg ganske tett lenge..ble snurr motsatt vei av svingen..den porca er virkelig nervøs på rompa

 

er sikkert med litt i helga og

 

Jepp jepp... Må prøve å få til et touringcar race i helga også, så jevnt som vi kjører der...

 

Men vi trenger litt flere som kan være med da.

Hvis du har lest litt lenger fram i tråden ser du sikkert ei skyllebøtte fra meg grunnet en del unødvendige start crasher. Ble desverre nødt om å kicke en i dag, ga en liten formaning ingame også, men ble ikke tatt til følge.

 

Synd du snurret ja, Porschen er litt tung i rompa, så den kan fort bli litt nervøs, spesielt under nedbremsing.

Ringen må du nok pent bli vant med, den og Le Mans er faste baner i denne serien. Vil variere litt mer med de andre.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var på grunn av hjulspinn de tre første gira, ja. I tillegg til at jeg syns jeg kjørte helt OK på Suzuka så dro jeg inn over 20k driftepoeng, så den må absolutt justeres til litt svingekjøring =P

 

Fikk justert den opp til S700 og litt bedre tak i bakdekka fra stillestående etter Road Atlanta.

Jeg kan kjøre litt i helga, men jobber fra 23:00 både fredag og lørdag.

 

I tillegg til at dere kjørte dritbra har dere utrolig pene biler også!

 

Ble forresten litt skremt i sjikana på Road Atlanta når du lagga tilfosi, plutselig hoppa GTO'n frem og tilbake =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på grunn av hjulspinn de tre første gira, ja. I tillegg til at jeg syns jeg kjørte helt OK på Suzuka så dro jeg inn over 20k driftepoeng, så den må absolutt justeres til litt svingekjøring =P

 

Fikk justert den opp til S700 og litt bedre tak i bakdekka fra stillestående etter Road Atlanta.

Jeg kan kjøre litt i helga, men jobber fra 23:00 både fredag og lørdag.

 

I tillegg til at dere kjørte dritbra har dere utrolig pene biler også!

 

Ble forresten litt skremt i sjikana på Road Atlanta når du lagga tilfosi, plutselig hoppa GTO'n frem og tilbake =P

 

Urk ja... linja mi har vært helt på trynet i det siste. Vært noe bedre en par dager nå, men merket lagging på Road Atlanta ja. Hørtes ut som det var no' gæli med kræsjing rundt meg.

 

BTW... setter stor pris på å høre at dere liker serien. Oppfordrer uansett alle som er med her til å bygge seg touringcar også. Hadde vært knall med to kjempebra serier.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke no krasj, bare litt sprettball-effekt på den lille røde =P

 

Noen tips til oppsett for å forhindre sidelengs-kjøring med pontiacen?

 

Tja... er ikke noe supertuner men... camber bak og mykere stabstag. Jeg har gjort bilen mykere enn standard, stort sett over det hele. Vinge også selvsagt, hvis det er mulig på den bilen da.

Kanskje GTFIVE har noen tips til deg?

 

For meg høres det ut som dere andre fyker veggimellom. Ser litt slik ut også av og til.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp... Må prøve å få til et touringcar race i helga også, så jevnt som vi kjører der...

 

Men vi trenger litt flere som kan være med da.

Hvis du har lest litt lenger fram i tråden ser du sikkert ei skyllebøtte fra meg grunnet en del unødvendige start crasher. Ble desverre nødt om å kicke en i dag, ga en liten formaning ingame også, men ble ikke tatt til følge.

 

Synd du snurret ja, Porschen er litt tung i rompa, så den kan fort bli litt nervøs, spesielt under nedbremsing.

Ringen må du nok pent bli vant med, den og Le Mans er faste baner i denne serien. Vil variere litt mer med de andre.

 

Den skyllebøtta du kom før her syns jeg var helt unødvendig.

Vi som spiller her har forskjellige skills, forskjellige biler, vanskelige biler å kjøre osv og jeg er ganske sikker på at ingen kjører på noen med vilje, så vi regne med noe bulking.

Det at du velger å kicke en spiller er jo ganske utrolig i mine øyne.

Jeg er ganske sikker på at dette kunne vært løst ingame hadde du bare brukt mic.

Det at du ikke bruker mic skaper andre problemer også, spes når du styrer serveren.

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har forskjellig kjørestil og ferdigheter. Men jeg ga han beskjed om at han lagde for mye ulykker og ba han gi mer plass. Men det bare fortsatte med startsmell på startsmell. At vi er borti hverandre fra tid til annen har jeg ikke noe problemer med, men når det skjer absoulutt hele tida, uten unntak, så jeg ikke noe annen utvei for å fortelle hvor skapet står.

 

Fair enough, på Silverstone fikk jeg en sladd, slik at noen var borti meg, og kræsjen med Fuuuma på Sebring, var ikke så mange steder å gjøre av seg.

 

Men på stort sett alle baner ellers fikk jeg en smell bakfra inn i første sving, eller i løpet av første runde. Ble regelrett kjørt av banen også.

 

Race incidents skjer det er ikke til å unngå. Men ta det litt mer med ro i starten, brems noen meter før, gi litt mer plass, kjør med litt større sikkerhetsmargin. Slik at vi kan holde det på et minimum.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bilen litt mjukere nå;) Vinge går det ikke å montere..

 

Forresten, enig med deg Tilfosi, selvom jeg ikke så noe av det som skjedde så er det lurt å gi litt sikkerhetsmargin for å unngå å kjøre på hverandre. Jeg var ikke langt fra rævva di på Suzuka i slaksvingen før sjikana men valgte heller å ta en litt brei sving enn å knuse rævva på den stakkars GTO'n.

Fair kjøring er det beste, og det er godt likt hos alle også!

 

Ulykker kan skje, veit selv at jeg blir alt for overivrig inn mot svinger og går derfor ofte både bredt og hardt inn i det som måtte være i svingen =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bilen litt mjukere nå;) Vinge går det ikke å montere..

 

Forresten, enig med deg Tilfosi, selvom jeg ikke så noe av det som skjedde så er det lurt å gi litt sikkerhetsmargin for å unngå å kjøre på hverandre. Jeg var ikke langt fra rævva di på Suzuka i slaksvingen før sjikana men valgte heller å ta en litt brei sving enn å knuse rævva på den stakkars GTO'n.

Fair kjøring er det beste, og det er godt likt hos alle også!

 

Ulykker kan skje, veit selv at jeg blir alt for overivrig inn mot svinger og går derfor ofte både bredt og hardt inn i det som måtte være i svingen =P

 

Takk for den :)

 

Det er en morsom serie, så la oss nå ikke ødelegge den med ufin kjøring.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sinsykt morsom serie!

Skal sørge for å få med meg så mange som mulig av disse løpene!

Har også noen som kunne tenke seg å være med på serien.

 

Har noen av dere replayene av de to siste løpene? vil ha bilde av dragen til meg og tilfosi (1 runde) på Suzuka og snurren min på Road Atlanta i første sving, 2. runde =D

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ta på meg skylda for torpederinga på Road Atlanta, var ikke forberedt på så tidlig bremsing fra deg tifosi. Kunne jo selvsagt ha stoppa, men da hadde jeg ødelagt mitt eget løp mer enn det jeg ødela ditt, og tenkte at siden vi ikke var bare en mot en så var det greit. Vant jo også det løpet, men om du hadde vært på andreplass skulle du få kommet forbi :)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ha med så mange som mulig. AresTikus kan godt være med han også, men både i går og en kveld før her så forårsaket han noen smeller, det gjorde at begeret etter hvert ble fullt for meg i går kveld.

 

Så dette er en formaning fra meg, om å litt mer hensyn, spesielt i starten. Må jo ha lov til å forsvare seg og velge defensive spor, men har du noen på innsiden eller utsiden, og som er helt oppe på siden av deg, så gi plass, istedet for bare å legge seg over og presse vedkommende av banen.

 

Og ser du at det ikke er plass, eller at det blir veldig trangt, legg deg heller bak og prøv et annet sted eller på en annen runde.

 

16442_173132521478_552091478_3406505_7756637_n.jpg

 

Går fint an å ligge to biler ved siden av hverandre.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ta på meg skylda for torpederinga på Road Atlanta, var ikke forberedt på så tidlig bremsing fra deg tifosi. Kunne jo selvsagt ha stoppa, men da hadde jeg ødelagt mitt eget løp mer enn det jeg ødela ditt, og tenkte at siden vi ikke var bare en mot en så var det greit. Vant jo også det løpet, men om du hadde vært på andreplass skulle du få kommet forbi :)

 

Hadde vært på 2. plass hadde jeg ikke blitt kjørt av banen av en viss Lambo...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns starten på suzuka var en av di beste jeg har vert med på..syns bilene byttet plasser fortere en man klarte å se..bare å bruke ene stikka i svingene så ser man raskt om noen er på siden.. prøver så godt jeg kan å ikke være brutal i starten.men det er ikke altid like lett.bilen forran kan tenke akkurat likt som deg å da smeller det

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne serien liker jeg skikkeli godt..er en utrolig vanskelig serie for bilene er tongkjørte som f... pluss att deler av feltet er meget dyktie.gtfive.tifosi og hoccy er noen råskinn :)

er glad for att jeg begynner å få til ringen..ser for meg att jeg kan kjempe om teten før eller siden :)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår