Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne fint ha blitt med da. Vi drev på til nå så du hadde fått en og en halv time med kjøring :)

 

Hyggelig dette her, jevne biler som har forskjellige styrker virker det som. Camaroen var ikke så gæren som jeg trodde, lå an til å cinne tre løp men når man presterer å rulle på nest siste runde så vil man det sjøl for å si det sånn.

 

Vi må få med noen flere folk og så ta det igjen en annen gang!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fankern..så ikke dette før nå..

 

Ble bare meg, GTFIVE og Hoccy... så ble ikke så rare racinga men.

Gjøre et nytt forsøk i morgen? Ta noen race med moderne biler også kanskje? Audi vs BMW?

 

Le Mans er veldig topphastighetsbane så der var Porschen og Camaroen totalt overlegne. Pluss at jeg klarte å rulle i 2 km/t.

 

På ringen var det motsatt. Jeg fikk teten ganske tidlig på første runde og klarte å rive til meg et forsprang umiddelbart og vant greit.

 

På Road Atlanta ble det litt klabb og babb, Hoccy tok teten etter en gedigen bom fra meg i første sving. Så bommet Hoccy i sjikana ned bakken, og jeg gikk i tet. Før det ble kamp på bremsene ned bakken i enden av rettstrekket, vi touchet og begge måtte spise gress. Hoccy var gentleman og slapp meg forbi, jeg kjørte meg opp i ryggen på GTFIVE som tok ledelsen når jeg og Hoccy åt gras. Der ble jeg, kom aldri nærme nok til å sette inn et skikkelig angrep.

 

På Silverstone ble det også litt klabb og babb. Nok et sammenstøt melleom meg og Hoccy etter at både jeg og GTFIVE hadde vært en tur på graset. Jeg og Hoccy fighter stort sett resten av den runden, GTFIVE drar fra. Jeg satser deg jeg kan for å ta igjen GTFIVE noe som resulterer i feil på feil. GTFIVE vinner greit, med meg og Hoccy bak.

 

På Mugello var det en rimelig jevn første halvdel av første runde. Ligger helt samlet, helt til jeg og GTFIVE toucher etter at jeg legger meg inn litt for tidlig. Hoccy får et forsprang som er stort nok til at jeg aldri klarer å komme helt oppi ryggen på han, så han vinner, tett jaget av meg og GTFIVE rett bak der igjen.

 

På Laguna Seca, som aldri har vært noe lykkebane for meg, blir det bare rot og tull for min del. GTFIVE og Hoccy kjemper om teten stort sett hele løpet. GTFIVE, tror jeg det var, dro det lengste strået.

 

Samme på Sebring.

 

Har dessverre ingen bilder, men et lite referat ble det.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint ha blitt med da. Vi drev på til nå så du hadde fått en og en halv time med kjøring :)

 

Hyggelig dette her, jevne biler som har forskjellige styrker virker det som. Camaroen var ikke så gæren som jeg trodde, lå an til å cinne tre løp men når man presterer å rulle på nest siste runde så vil man det sjøl for å si det sånn.

 

Vi må få med noen flere folk og så ta det igjen en annen gang!

 

Helt klart. Ble imponert over Camaroen, hadde regnet med å se deg sidelengs og baklengs, mer enn jeg gjorde. Kjørte ikke noe bra selv i dag, utenom på Ringen. Sliter med å presse Ferrarien veldig mye over 300, tipper du hadde toppfart rundt 320 - 330?

 

Road Atlanta var morsom. Porschen er så helsikkes sterk på akselerasjon. Kom aldri tett nok oppi GTFIVE. Ble litt for ivrig i siste sving på Mugello, så det gikk for mye sidelengs...

Uansett, morsom klasse synes jeg i hvertfall...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Ble imponert over Camaroen, hadde regnet med å se deg sidelengs og baklengs, mer enn jeg gjorde. Kjørte ikke noe bra selv i dag, utenom på Ringen. Sliter med å presse Ferrarien veldig mye over 300, tipper du hadde toppfart rundt 320 - 330?

 

Er imponert sjøl jeg, kjører med minimalt med downforce og den sitter fortsatt rimelig bra neåt. Hadde toppfart på 335 på Mulsannestrekka, men merka også godt at jeg hadde bedre aks enn dere fra 150 og oppover. Egentlig veldig kjekt det, for om jeg får ett litt dårligere spor enn dere så får jeg retta det opp på neste strekke.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert sjøl jeg, kjører med minimalt med downforce og den sitter fortsatt rimelig bra neåt. Hadde toppfart på 335 på Mulsannestrekka, men merka også godt at jeg hadde bedre aks enn dere fra 150 og oppover. Egentlig veldig kjekt det, for om jeg får ett litt dårligere spor enn dere så får jeg retta det opp på neste strekke.

 

Oki... klarer ikke å presse ut noe særlig mer enn 305 km/t av Ferrarien, litt mer med slipstream. Har prøvd å gå ned mye på downforce og sette opp giringa mer for topppfart, men stopper rundt der uansett. Har ca. 610hk i bilen så vil ikke si at den er direkte motorsvak. Må nok bygge meg en bil til å bruke på LM. Ferrarien er ypperlig på Ringen, Road Atlanta, Mugello o.l. Blir nok med Tsukuba og Suzuka neste gang tenker jeg, evt. Motegi.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende jeg blir med..spørs når det blir da?

 

Satser på å få til løp rundt kl. 22.00 i kveld også.

Kommer til å ha game oppe litt før, logg dere på og bli med.

Er ikke bilen 100% tunet så gjør ikke det noe, kjører for å ha det morro. Kjører single race, med mulighet til å bytte setup mellom hvert race. Selv kommer jeg nok til å veksle mellom 2 eller 3 biler.

 

Tar sikte på å få tatt noen race i A600 klassen.

I går ble vi bare 3 stykker, det ble litt få.

 

 

Jeg kan bare glemme å kjøre online i kveld. Nettet mitt er helt på trynet, kommer bare til å en haug med ufrivillig kræsjing på grunn at jeg kommer til å lagge som noe annet rart...

 

Men for all del, kjør de som vil...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår