68Mustang Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Har noen Gamle BBS felger liggende men finner ikke ut hva de passer til, noen som kan hjelpe? 7Jx15H2 står det på de. Tenkte jeg skulle selge de for står bare i veien i garasjen.. Fulgte med en bil jeg kjøpte, felgene er slipt ned og lakket opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Hva slags bil satt de på? da har du jo boltsirkel og slik der da Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Sjekk hvilken boltsirkel og innpress det er. Står støpt inn som LK5x??? og ET?? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68Mustang Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Hva slags bil satt de på? da har du jo boltsirkel og slik der da De fulgte med en 87 Ford Scorpio men passet ikke.. Og siden har de stått i et hjørne av garasjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68Mustang Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Sjekk hvilken boltsirkel og innpress det er. Står støpt inn som LK5x??? og ET?? Aner ikke boltsirkel, er 5 bolt hvertfall Står ET 38 på de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Og slik måler du boltsirkelen: Er forøvrigt flyttet til Teknisk. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68Mustang Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Og slik måler du boltsirkelen: Er forøvrigt flyttet til Teknisk. Okei da skal jeg prøve og få målt boltsirkelen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg