Prexflow65 Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Er det noen som har tips får ikke kontakt mellom megatun på pc'n og sprutet mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Kan det være trøbbel med operativsystem, innbiller meg å ha hørt at man må ha xp, vista funker ikke og da gjelder det sikkert W7 også. Ikke peiling på MS bare så det er sagt, husker heller ikke hvor jeg hørte dette. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 har svart i en annen tråd. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prexflow65 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Kan det være trøbbel med operativsystem, innbiller meg å ha hørt at man må ha xp, vista funker ikke og da gjelder det sikkert W7 også. Ikke peiling på MS bare så det er sagt, husker heller ikke hvor jeg hørte dette. Jeg bruker XP men takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prexflow65 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 har svart i en annen tråd. Den ble slettet desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 (endret) velox sa at det er kabelen som er feil. den passer fysisk men ikke psykisk hehe. ikke kjøp den som clas ohlson har(blå ender) den har eg prøvet å får ikke kontakt. så i dag begyner jakter her i haugesund. http://veloxmotor.com/index.asp?case=show_article&articles_category_id=109 han har til vanlig kabler inne Endret November 2, 2009 av royterje Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Har bruka både xp å vista jeg uten noe problem. husker ikke helt om d var noe man måtte aktivere/deaktivere i vistan da men... Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hva bruker du som strømforsyning til MS ? Vanlig batteri ? Vet av egen erfaring at det kan bli ett helvette hvis man bruker billadder for å fyre i gang sprutet !:partyon: Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hva bruker du som strømforsyning til MS ? Vanlig batteri ? Vet av egen erfaring at det kan bli ett helvette hvis man bruker billadder for å fyre i gang sprutet !:partyon: hehe Bang har du tenkt på om kanskje denne person har det montert i biln mens du fyra det igang på soverommet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg