Tom Andre Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 HEi. Etter att eg bytta olje/filter og dekk idag so lyser ABS lampa og TC lampa heile tida! starta bilen mens den var oppjekket, å etter det beynde TC lampa å lyse. Og når eg var ferdi merka eg att ABS lampa også lyste, kan hende eg kom borti nåke når eg bytta olje filteret ved høgre frammhjul? Noken som veit ka so er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Easy... En eller flere ABS sensorer er gåen eller skeiv. Har du hpldt på rundt hjulet, så kan du ha kommet borti ledninga/kontakten til sensoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kanskje nevne at TC går også på ABS-sensorene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Andre Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ok. takk for hjelp:D skall sjekke det i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Eller at sikringa tilfeldigvis har gått:) Alt sånt går vel på samme sikringa. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Eller at sikringa tilfeldigvis har gått:) Alt sånt går vel på samme sikringa. ABS og TC har forskjellige hjerner og forskjellige sikringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg