Elgen- Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4676921.ece er dette noen her inne om sitter hjemme nå å sturer? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 må være ein her, for her er vi like smarte:biker Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Haha, jeg kom også i avisa sist jeg mista lappen (fikk den tilbake igjen etter ei snau uke). http://www.mb.no/lokalenyheter/article4486069.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Haha, jeg kom også i avisa sist jeg mista lappen (fikk den tilbake igjen etter ei snau uke). http://www.mb.no/lokalenyheter/article4486069.ece Jaså, ja? Så for meg deg som en pliktoppfyllende Buskmann-esque person, i grunn. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Gjør mye ulovlig og dumt jeg. Men jeg liker å holde meg oppdatert på hva det står i diverse forskrifter og instrukser som finnes, slik at man slipper å bli rævpult av politiet. Slik som den saken i avisa der.. Jeg møtte opp til "avhør" med ei hel mappe full av utdrag fra loven, interne politiinstrukser og rettsavgjørelser fra andre lignende saker. Politimester Bastian ble svar skyldig enkelte ganger, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Tipper det var han smartingen som lurte på om det var skadelig å spinne med FWD på grus... Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kom ikke i noe avis jeg :( Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kjenner han som mistet lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Etter min mening er det lavmål og ta fra noen serfikate pga sladding og litt burning. Hvor mye kan dette skade folk ? Del heller ut bøter og advarsler og dra inn serfikate vis sladdingen er i stor fare for andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Etter min mening er det lavmål og ta fra noen serfikate pga sladding og litt burning. Hvor mye kan dette skade folk ? Del heller ut bøter og advarsler og dra inn serfikate vis sladdingen er i stor fare for andre Enig! ellers så får hver kommune i detta landet rigge til en liten burneplass inni skogen da, så folk kan ha det litt morro:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 sjukt fali å sladde på åpne veier da. grett på parkeringsplasser imo. haha en idiot jeg kjenner mista førerkorte sia han mista kontroll over sladden på åpen vei og krasja inn i søppelcontainere. vraka fattern sin bil og mista førerkorte (Y) :S :S +1 for å lage et rekreasjonsted for bilentusiaster i skauvven Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 (endret) Mange store åpne plasser her jeg bor men hva tror du skjer vis politiet finner oss ? Selvom det ikke er noen andre enn oss selv som kjører der Endret November 4, 2009 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Her sladder vi i gata hele vintern her, og har masse plasser å slurepå.... Men kun en vi får lov på da..... Litt greit når politiet har en patruljebil i hele midttelemark etter normal kontortid... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 når vi først er inne på temaet. var ute kjørte litt volvo i dag Og etter å ha spunnet ut av et kryss og holdt bånn gass over hele strekka, så ringer en kompis og sa at d var montert kamera på området pga. for mye råkjøring av ungdommer på området der. er 50 sone der.og de som bodde der ville gi dette til purken. lurer på om purken kan ta meg med dette? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyndra90 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Ikke med mindre det står skilta om det, er jo mange ganger de bruker overvåkning til undersøkelser, men de får ingen straff fordi man ikke blir opplyst om at man blir overvåket. Er ganske strengt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg