vidar240tic Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Går det å bygge om utløser mekanismen på m46 kassa? hva må til for å bruke slavesylinderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Vaieren drar jo i armen, er jo bare og få laga fester og satt slave sylindern så den trøkker og bygge om så du har pumpe oppe på pedalen, kan bruke pumpe ifra 264 ere vel, den er bolt on. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Nyere 740-kasser har hydraulisk cluch, så lettere å kjøpe en sånn enn å bygge om kassa du har. Du kan gjøre som Finken sier, å bruke spakstell fra 264 eller høyre-ratta 240. Jeg kjøpte pumpe&beholder på ebay, og bygde om pedalen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hva er igrunn fordelen med hydraulisk clutch kontra wire? Aldri skjønt det der.. :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg bygde om pga hydraulisk cluch på m90'n. Ellers er det vel ikke noe voldsomme fordeler, annet enn at man kan bruke hydraulisk utløser-lager for å slippe hele greia med arm osc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 fordelen er at det er ikke noe justering nødvendig etter som clutchen slites, det gjør den selv. ikke noe wire som ryker. og det er en nødvendighet på tunge clutcher. får liksom "utveksling" på det også tramper du ikke av wiren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 du må ha utløser arma fra dem medd det org, og pumpe oppi torpedon først og fremst. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg