Slogen Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 (endret) Har ett "enkelt" spørsmål. Eg skal til og kjøpe bil. For øyeblikket ser jeg på 2 biler her hvor jeg bor. Det er en opel astra og en opel vectra. Vectraen er 1997 1.8. Og astraen er en 1.4. Bensin biler begge to. Begge er stasjonsvogner. visst vi går ut i fra at begge bilene stiller likt i hvor god stand dem er hvilket burde jeg gå for. Motor størrelse er ikke det viktigste for meg. Eneste planer jeg har for bilen er og kansje sette inn ett bra anlegg. Så kansje noen vet om en av disse bilene egner seg best til dette? Håper på svar fra ivrige entusiaster. Endret Oktober 26, 2009 av Slogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Du skriver ikke hvilken modell Astran er, men går ut i fra at det er 97 modell, altså Astra F. Jeg ville valgt Vectran, bedre plass å mere kvalitets følelse. 1.4liter motorn blir litt liten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 som over.. uten tvil.. ta 1.8 liters vectra b.. sjekk for rust i hjulbuer, kanaler, bremser bak.. og at den ikke lekker olje fra motor servo... har hatt en hel drøss av disse så uten tvil kjøp vectra b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg