ericandre Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 har en 3 trinns manuell el camino med original 350 motor. har veldig mye slark i girovergangen på rattet, og det har faktisk hendt at den har låst seg i gir pga slarken. lurer på om noen har tips til hvor jeg evt får tak i ny rattstamme med gir eller ombygningssett til spak på gulvet. håper på svar. det er ikke aktuelt og bygge om til automat da bilen er helt original med 350 og manuell. Siter Wild American Horses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Er sikkert utslitte foringer i overførings systemet, sett i nye foringer på stagene, så blir det sikkert bedre, står beskrevet i den originale shop manualen til bilen hvordan det gjøres, og om der går å stramme inn på systemet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ericandre Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 (endret) fant shifter kit hos hurst, men må finne ut hvem kasse jeg har. tror jeg har funnet ut at det er en 453 muncie etter hvordan de 3 bakerste boltene er plassert. problemet er hele delen girspaken sitter i, den er vinglete alle veier på rattstammen. Endret Oktober 25, 2009 av ericandre Siter Wild American Horses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er vel bare å bestille orginaldeler om du skal på død og liv ha den der 3 gir manuellen... :deng :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Selvfølgerlig skal du beholde manuellen!!! Rep deler bør finnes hos Year one, National Parts Depot etc. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg