pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hei! har et bilstereo som jeg skal ha i scooteren min, men det funker ikke, batteriet er full lada, leverer 12,49 volt. å mener jeg har kobla opp alt som må kobles. Har et skjema slik det akkuratt er kobla opp! Kan det hende forsterkeren har tatt kvelden? tviler, siden den er helt ny.. å høytaleren vet jeg fungerer. For de som lurer hvordan det ser ut! :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 du må ha remote inn på forsterkeren ;)ta det fra bryteren til +. det er vel den gule du har spørsmål tegn til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Også skal sikkringen stå rett i nærheten av batteriet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 du må ha remote inn på forsterkeren ;)ta det fra bryteren til +. det er vel den gule du har spørsmål tegn til ;) er den nødvendig å ha den gule? har kobla den rett på + polen på batteriet. Star en sikring i forsterkeren. 10 A. skal det være en sikring til? er vel ikek nødvendog med to sikringer på samme ledning? ;O Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 du må ha den gule for å gi signal til forsterkeren om at den skal være på ;) lurt å ha den på bryteren så ikke forsterkeren står å bruker strøm hele tiden ;) hvordan har du koblet til Mp3 spilleren til forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 du må ha den gule for å gi signal til forsterkeren om at den skal være på ;) lurt å ha den på bryteren så ikke forsterkeren står å bruker strøm hele tiden ;) hvordan har du koblet til Mp3 spilleren til forsterkeren? Okeii, har gjort det, men fungerer fremdeles ikke. Har tatt å brukt phonokabler med minijacket mellom forsterker og ipod. Slike: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=108381 Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 har du sjekka at forsterkeren står på med den gule tilkoblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 har du sjekka at forsterkeren står på med den gule tilkoblet? Gule ledningen? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hvordan vet du at den ikke virker, for å si det slik? Er det forsterkeren som ikke slår seg på, hører du noe sus i høyttaleren? Har du koblet på riktig høyttalerutgang og justert Level? Kommer det sus når du vrir på Level? Vrir du på riktig Level? Du kan ikke brokoble to brokoblinger for å si det slik, så bryteren må stå på 4-CH og du må brokoble enten Front eller Rear-utgangene, avhengig av hvilken inngang du bruker til iPod'en. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Gul ledning er Remote og kobles til batteriet via den bryteren du nå har på Rød kabel. Forsterkeren kan stå med Rød og Svart kabel tilkoblet batteriet hele tiden uten bryter, det er når Gul kabel får et Pluss-signal forsterkeren slår seg på. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hvordan vet du at den ikke virker, for å si det slik? Er det forsterkeren som ikke slår seg på, hører du noe sus i høyttaleren? Har du koblet på riktig høyttalerutgang og justert Level? Kommer det sus når du vrir på Level? Vrir du på riktig Level?Du kan ikke brokoble to brokoblinger for å si det slik, så bryteren må stå på 4-CH og du må brokoble enten Front eller Rear-utgangene, avhengig av hvilken inngang du bruker til iPod'en. Kan du tegne opp et skjema? :) gjør det litt enklere for meg tenker jeg. Hører ikke noe sus, skurr eller noe fra høytaleren, når jeg spiller musikk fra ipoden. har koblet til riktig høytalerutgang. Hva mener du med brokoble? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hvilken høyttalerutgang fra forsterkeren har du koblet høyttaleren din til? Og skyvebryteren står på 4CH? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ja, selvfølgelig må du ha sikring på plusskabelen, hva tror du kommer til å skje hvis den kabelen kortslutter ved forsterkeren?? Da griller du batteri osv, og faren for brann er stor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ja, selvfølgelig må du ha sikring på plusskabelen, hva tror du kommer til å skje hvis den kabelen kortslutter ved forsterkeren??Da griller du batteri osv, og faren for brann er stor ;) Ja, men det står en sikring i forsterkeren, og rød ledning fra batteriet går gjennom den sikringen, må jeg ha en sikring til også da? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hvilken høyttalerutgang fra forsterkeren har du koblet høyttaleren din til?Og skyvebryteren står på 4CH? Står på 4 ch og er koblet opp på rear på høytalerutgang, samme har jeg gjort med kabelen fra ipoden til forsterkeren. Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg